صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس شهرکی سنددار در نور

خرید ویلا تریبلکس شهرکی سنددار در نور

581
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21010
زمین
500 متر مربع
بنا
320 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس شهرکی سنددار در نور

سلام و عرض ادب به همه ی همراهان محترم سایت رویال ویلا؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

دوباره مهمان نگاه گرم شما هموطنان عزیز هستیم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس شهرکی سنددار در نور را معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا سنددار دارید، این ویلای لاکچری را از دست ندهید.

 در ابتدای آگهی، بهتر است به شرایط فروش این ویلای اکازیون اشاره کنیم؛ این ویلا دارای شرایط فروش نقد و اقساطی می باشد؛ یعنی مقداری از مبلغ کل ویلا را به صورت نقد و ما بقی آن را طی اقساط بلند مدت می توانید بپردازید؛ همچنین برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 این ویلا در شهرستان نور بنا شده است؛ این شهر، یکی از شهرهای ساحلی و جنگلی استان مازندران می باشد؛ نور به دلیل دارا بودن سواحل زیبای دریای خزر و همچنین جنگل های سر سبز استان مازندران، همواره میزبان تعداد زیادی مسافر از اقسا نقاط کشور بوده است؛ اگر شما هم میخواهید با خرید ویلا در شمال، به دریا و جنگل دسترسی آسانی داشته باشید، بهترین گزینه برای شما عزیزان، خرید ویلا نور می باشد.

این ویلای اکازیون کاملا نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است.

متراژ کل زمین این ویلای تریبلکس، ۵۰۰ متر و زیربنای آن نیز ۳۲۰ متر می باشد؛ یکی از امکانات یا آپشن های بسیار مهم این ویلا، ۵ خوابه بودن آن می باشد؛ امروزه کمتر ویلایی را مشاهده خواهید کرد که ۵ اتاق خواب داشته باشد؛ البته این را هم فراموش نکنید که تمامی اتاق خواب ها، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 تمامی انشعابات اب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

ویلای تریبلکس دارای 3 طبقه می باشد؛ این نوع ویلا به دلیل داشتن امکانات فراوان، قیمت بیشتری نیز نسبت به ویلاهای فلت، نیم پیلوت و دوبلکس دارند؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند خرید ویلا تریبلکس باشد.

 سند این ویلا به صورت شش دانگ عرصه و عیان می باشد؛ این نوع سند در کشور ما، رسمی ترین و بهترین سند مالکیت می باشد.

 نمای بسیار زیبای این ویلا، خاص و شیک است؛ اگر سخت پسند هستین، این ویلا بهترین گزینه برای شماست.

 به لطف اختلاف سطح 3 طبقه ای، چشم انداز زیبای این ویلا به سمت کوهستان، جنگل و کوهپایه می باشد.

 

از این که تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما بسیار سپاس گزاریم؛ شما همراهان عزیز می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 21010
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره