صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس لاکچری در سعادت آباد نور

خرید ویلا دوبلکس لاکچری در سعادت آباد نور

570
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21014
زمین
550 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس لاکچری در سعادت آباد نور

سلام به یکایک شما بینندگان محترم؛ وقتتون بخیر.

 امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس استخردار لاکچری نما مدرن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 این ویلا در شهرستان نور بنا شده است؛ این شهر، یکی از زیباترین و بهترین شهرستان های استان مازندران می باشد؛ این ویلای سوپر لاکچری، در منطقه برند و سر سبز سعادت آباد بنا شده است؛ این روستا با روستاهای امیرآباد، کچلده، افراده، ایرکا و میرنا همجوار است؛ دسترسی این ویلا به دریا و جنگل بسیار ساده و اسان می باشد.

شما دوستان عزیز برای مشاهده و خرید ویلا نور، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 این ویلا در دو طبقه و به صورت دوبلکس بنا شده است؛ ویلاهای دوبلکس به ویلاهایی ابلاغ می شود که دارای 2 طبقه باشند و این طبقات به واسطه راه پله ای که در داخل ویلا ویلا در نظر گرفته می شود، به یک دیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس برای افرادی که دارای خانواده پر جمعیت می باشند، گزینه خوبی است؛ زیرا این نوع ویلا دارای زیربنا و متراژ بالا می باشند؛ به همین دلیل است که قیمت این نوع ویلا زیاد می باشد.

 سند این ویلا به صورت تک برگ می باشد؛ یکی از مهم ترین اولویت های خریداران ویلا در شمال، خرید ویلا سنددار است؛ زیرا امروزه در شمال کشور، ساخت و ساز های قانونی پیشرفت زیادی داشته اند؛ همین موضوع، حساسیت خریداران ویلا را بیشتر کرده و آن ها را به سمت ویلاهای سنددار سوق داده است.

 حیاط این ویلای دوبلکس لاکچری، بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ به صورتی که شما با ورود به این حیاط، انواع گیاهان و گل ها را مشاهده خواهید کرد.

 نمای لاکچری این ویلا، به صورت مدرن می باشد؛ ویلاهای نما مدرن، امروزی تر و بروز تر هستند و طرح ها و رنگ های جدید دارند؛ به همین دلیل، توانسته اند در کشور ما، به ویژه در شمال، پیشرفت قابل توجهی داشته باشند؛ اگر شما هم از طرح های جدید استقبال می کنید، خرید ویلا نما مدرن می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلای  نو ساز، به صورت اختصاصی متصل می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلا 550 متر و زیربنای آن 500 متر می باشد؛ 4 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی آن ها در ابعاد استاندارد، دارای نور گیر عالی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند؛ همچنین در اتاق خواب ها کمددیواری نیز طراحی شده است.

 آشپزحانه ویلا دارای کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد؛ همچنین درب ورودی ویلا نیز ضد سرقت می باشد.

 

مشاورین و کارشناسان املاک رویال ویلا با سال ها تخصص در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال کشور، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: سعادت آباد
  • کد ملک 21014
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره