صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا فورلکس لاکچری استخردار در نور

خرید ویلا فورلکس لاکچری استخردار در نور

567
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21015
زمین
280 متر مربع
بنا
480 متر مربع
طبقه
4
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فورلکس لاکچری استخردار در نور

سلام به همه ی شما همراهان محترم سایت تخصصی املاک رویال ویلا؛ حال دلتون چطوره؟ امیدوارم از شر بیماری کرونا و به خصوص ویروس جدید امیکرون در امان مانده باشید.

امروز با معرفی یک دستگاه ویلای متفاوت با شما هستم؛ ویلایی که همه چیز را در خود جای داده است؛ ویلای فورلکس لاکچری استخردار در شهر نور.

 این ویلای اکازیون، دارای متریال و دکوراسیون داخلی بی نظیری می باشد؛ این ویلا به صورت فورلکس طراحی شده است؛ همانطور که از نام این نوع ویلا پیداست، ویلاهای تریبلکس دارای 4 طبقه می باشند؛ این طبقات از طریق راه پله داخلی به یک دیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا فورلکس، نیازمند توان مالی بسیار قوی می باشد؛ زیرا در این نوع ویلا، امکانات متعددی وجود دارد؛ همچنین، ویلاهای فورلکس، دارای متراژ زمین و همچنین زیربنای بیشتری نسبت به سایر ویلاها می باشند.

 این ویلای اکازیون جنگلی، در شهر نور بنا شده است؛ به دلیل موقعیت مناسب شهرستان نور، دسترسی این ویلا به جنگل بسیار آسان می باشد؛ اگر از علاقمندان طبیعت هستید، خرید ویلا جنگلی برای شما گزینه ایده آلی می باشد.

در طبقه چهارم، روف گاردن بسیار زیبا به همراه آلاچیق طراحی شده است که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصیتان آن را دیزاین کنید؛ البته نا گفته نماند که ویوی روف گاردن به سمت جنگل و کوهستان می باشد که فضای بسیار دلنشینی را ایجاد کرده است.

 انشعابات آب، برق و گاز این ویلا به صورت اختصاصی متصل است؛ همچنین این ویلا نوساز بوده و کلید نخورده است.

 نمای فوق العاده جذاب و مهیج این ویلا، از ترکیب سنگ، شیشه و چوب می باشد؛ به لطف شیشه های زیادی که در نمای این ویلا کار شده است، نورگیر داخل این ویلا بسیار عالی می باشد و به همین دلیل، فضای بسیار دلنشینی را به ارمغان آورده است.

شما دوستان برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای نما مدرن سایت رویال ویلا را مشاهده نمایید.

 این ویلا 280 متر زمین و 480 متر زیربنای مفید دوبلکس دارد؛ از 4 اتاق خوابی که در آن در نظر گرفته شده است، 3 خواب مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

 این ویلای لاکچری داخل بافت مسکونی بوده و سند شش دانگ آن نیز آماده تحویل به خریدار جدید می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

در حیاط این ویلا، استخر با تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده است؛ حیاط کاری حرفه ای در کنار استخر مجهز، یک محیط بسیار زیبا و شیک را ایجاد کرده است که شما می توانید در کنار خانواده تان از آن نهایت لذت را ببرید؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر کلیک کنید.

 

 با تشکر از همراهی شما دوستان.

برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست آگهی قرار دارد را پر کرده یا به صورت آنلاین با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: منطقه تماما جنگلی
  • کد ملک 21015
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره