صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن استخردار در چمستان

510
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21049
زمین
250 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن استخردار در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام به شما بینندگان و همراهان محترم؛ امیدوارم حال دلتون در این روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ عالی باشه.

امروز در این آگهی با شما همراه از فیلم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نما مدرن استخر در شهر چمستان بپردازیم پس چنانچه قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

همانطور که اشاره شد این ویلا در شهر جنگلی چمستان بنا شده است این شهر یکی از شهرهای جنگلی و خوش آب و هوای استان مازندران می باشد؛ اصفهان از توابع شهرستان نور می باشد که در بین شهرستان های آمل و نور واقع شده است؛ اغلب افرادی که فقط به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند، شهر چمستان را برای خرید خود انتخاب می کنند.

برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

 این ویلا به صورت فلت و با نمایی خاص زیبا و مدرن طراحی شده است؛ ویلاهای فلت دارای ساختاری ساده تر نسبت به ویلاهای دوبلکس و نیم پیلوت می باشند؛ به همین دلیل، قیمت آن ها نیز نسبت به سایر ویلاها کمتر می باشد؛ پس افراد که می خواهند هزینه کمتری برای خرید ویلا در شمال بپردازند، می توانند خرید ویلا فلت را برگزینند.

متراژ کل زمین این ویلا، 250 متر و زیربنای آن هم 160 متر می باشد؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای مدرن در سال 1400 بنا شده و کاملا نو ساز می باشد.

در داخل ویلا، یک استخر بزرگ با تجهیزات کامل در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید در تمامی فصول سال از آن استفاده کرده و لذت ببرید؛ همچنین ناگفته نماند که این استخر دلباز، دارای سیستم صوتی و رقص نور هم می باشد؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا استخردار هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای استخردار سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار زیبا و جذاب می باشد؛ سقف کناف کاری و با نور مخفی و لوستر تزئین شده است؛ پوشش کف ویلا نیز از بهترین جنس سرامیک می باشد.

آشپزخانه ویلا، مجهز با کابیت های درجه 1 ترک، هود و گاز رو میزی می باشد.

به لطف سیستم کاملا هوشمندی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، شما از راه دور هم می توانید ویلایتان را کنترل کنید.

امنیت ویلا به لطف دوربین مداربسته و همچنین درب ضد سرقت، تضمین شده می باشد.

 

از اینکه تا پایان آگهی با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست شما عزیزان نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 21049
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره