صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس استخردار نما مدرن در چمستان

خرید ویلا تریبلکس استخردار نما مدرن در چمستان

544
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21095
زمین
470 متر مربع
بنا
340 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس استخردار نما مدرن در چمستان

 

با سلام و عرض ادب و احترام، خدمت شما همراهان عزیز و ارجمند رویال ویلا، امیدوارم در این روزهای پایانی سال، اوقات خوشی را در کنار خانوادتان سپری کنید، امروز با شما همراه هستیم، تا یک دستگاه ویلای تریبلکس استخردار را که در شهر جنگلی چمستان واقع شده است، را مورد نقد و برررسی قرار دهیم، اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلای تریبلکس، در شهر زیبا و خوش آب و هوای چمستان بنا شده است، چمستان بین شهرستان های نور و آمل واقع شده است، که به دلیل مجاورت با جنگل های سرسبز، علاوه بر آب و هوای خوش، دارای روستاهای جنگلی متعددی می باشد، به همین دلیل، افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، این شهر را برای خرید ویلا در شمال انتخاب می کنند.

 متراژ این ویلای تریبلکس 470 متر است، و نیز 340 متر بنا دارد، و برای این ویلای مدرن، 4 اتاق خواب به صورت مستر و امکانات کامل در نظر گرفته شده است، باید بدانید که این ویلا، جزو ویلاهای لاکچری در چمستان می باشد، ویلاهای تریبلکس، به دلیل لوکس بودن، مورد توجه اکثر افرادی که به دنبال خرید ویلا لاکچری هستند، می باشد.

 یکی از مزیت های این ویلا داشتن اسناد و مدارک رسمی می باشد، این ویلای تریبلکس نما مدرن، دارای پایان کار، تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، یکی از مهم ترین اولویت های خریداران ویلا در شمال، خرید ویلا سنددار است.

 حیاط این ویلا، دارای باغچه و درختان زینتی فوق العاده ای می باشد، که زیبایی آن را دو چندان کرده است، همچنین آبنمای بسیار زیبایی که در مرکزیت حیاط، کار شده، سبب شده تا حیاط این ویلای نما مدرن، زیبایی بیشتری پیدا کند، که علاوه بر ویوی جنگل، سرسبزی باغچه و آبنمای فوق العاده آن، زیبایی چشم نوازی دارد، که مخاطب را به خود جذب می کند.

برای مشاهده و خرید ویلا تریبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای تریبلکس در چمستان

مشخصه ملک: تریبلکس، لاکچری، فول امکانات

نمای ساختمان: سنگ

مشاعات: استخر

پوشش کف: سرامیک

آشپزخانه:  کابینت MDF، هود، گاز رومیزی، شیرآلات لوکس

سرویس بهداشتی و حمام: ایرانی، فرنگی

سایر امکانات: تراس، 4 اتاق خواب به صورت مستر، درب ضد سرقت، روف گاردن و...

نوع و تعداد پارکینگ: اختصاصی

وضعیت ملک  سند دارد

امتیازات: آب، برق، گاز

نوع زمین: شهرکی

و.....

 

 از قابلیت های دیگر این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد، خرید ویلا شهرکی امروزه رونق زیادی پیدا کرده است، زیرا اغلب ویلاهای شهرکی از امنیت بالایی برخوردار می باشد، و بی شک امنیت ویلا و منطقه مهم ترین رکن در هنگام خرید می باشد، که باید به آن توجه نمود.

به لطف متراژ زمین بالای این ویلا، حیاط آن بسیار دلباز و بزرگ می باشد، در حیاط، باغچه کاری زیبایی انجام شده است که در آن، انواع گیاهان و گل های تزئینی کاشته شده است، همچنین با وجود روف گاردن به راحتی به طبیعت زیبای شمال دید کافی خواهید داشت، که می توانید نهایت لذت را این موقعیت ببرید.

برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی رویال ویلا، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 21095
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره