صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش فوری ویلا دوبلکس در امیر آباد

فروش فوری ویلا دوبلکس در امیر آباد

541
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21096
زمین
280 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش فوری ویلا دوبلکس امیر آباد

 

 با سلام، امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس لاکچری در شمال را به شما عزیزان معرفی کنیم، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

چمستان، جزو یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می شود، به همین دلیل، ویلاهای جنگلی متعددی در این شهر بنا شده است، اکثر افرادی که به محیط جنگلی علاقمند هستند، چمستان و نور را در الویت قرار می دهند، این ویلا در منطقه ی جنگلی و زیبای امیرآباد چمستان، با سازه ی دوبلکس طراحی و ساخته شده است، از مزیت های مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد، خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن امنیت بالا، مورد توجه بسیاری از افراد که قصد، خرید ویلا در شمال را دارند، قرار گرفته است.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، طراحی ساختاری این ویلا به صورت دوبلکس می باشد، باید بدانید که ویلای دوبلکس، همانطور که از نامش پیداست، دارای دو طبقه ی مجزا می باشد، از این سوی متراژ بنای این ویلا بسیار عالی می باشد، این ویلا با بهترین متریال ساخته شده است، و دارای قیمت مناسب می باشد، با مشاهده تصاویر موجود، می توانید، امکانات این ویلا را مشاهده کنید.

 

شرایط فروش ویلا؛

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، به بهترین گزینه مراجعه کرده اید، زیرا این ویلای جنگلی دارای شرایط فروش اقساطی می باشد، شما می توانید این ویلا را در چمستان به صورت نقد و اقساط خریداری کنید، و صاحب یکی از ویلاهای ارزنده در شمال کشور شوید.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس، 280 متر و زیربنای آن هم 140 متر می باشد، 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است، که با بهترین امکانات طراحی شده است، همچنین این ویلا در سال 1400 بنا شده است، از این سوی تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد، همچنین سقف ویلا کناف کاری شده و با لوستر و هالوژن تزئین شده است، فضای داخلی ویلا دارای نور گیر بسیار عالی می باشد، و به دلیل داشتن لوکیشن بسیار عالی، ویوی این ویلا به سمت جنگل، دسترسی آن به جنگل بسیار آسان می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همچنین این ویلای دوبلکس دارای یک حیاط دل باز شیک می باشد، که با درختان و گیاهان زینتی طراحی شده، که زیبایی بی نظیر به فضای این ویلا ارزنده در چمستان داده است، که توجه را به خود جلب می کند، شما با خرید این ویلا به راحتی به مراکز خرید، مناطق گردشگری و تفریحی و مرکز شهر و.... دسترسی خواهید داشت، این ویلا با تمامی امکانات ذکر شده دارای قیمت مناسبی می باشد.

 شما خریداران عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید، همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای رویال ویلا در ارتباط باشید، از این سوی برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی رویال، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 21096
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره