صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس سنددار در جاده دریا

خرید ویلا دوبلکس سنددار در جاده دریا

486
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22156
زمین
180 متر مربع
بنا
165 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار در جاده دریا

سلام و عرض ادب و احترام به همه ی شما همراهان محترم سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

امروز با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار در جاده دریا را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس همانطور که در عنوان نوشته شده است، در جاده دریا بنا شده است؛ جاده ی دریا، راه مواصلاتی بین شهر آمل و محودآباد است؛ به روایتی دیگر، اگر ویلایی در این جاده بنا شود، هم جنگلی و هم ساحلی محسوب می شود زیرا به واسطه آمل، دسترسی آسان به جنگل و به واسطه محمودآباد، به دریا دسترسی خواهید داشت؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی یا خرید ویلا ساحلی دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس به ویلاهایی ابلاغ می شود که از 2 طبقه تشکیل می شوند؛ این طبقات به واسطه راه پله داخلی به یک دیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن متراژ مساحت بیشتر نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت، نیازمند سرمایه بیشتری نیز می باشد؛ پس اگر دارای قدرت مالی مناسبی هستید، خرید این نوع ویلا به شما پیشنهاد می شود.

 این ویلای مدرن، دارای 180 متر زمین و همچنین 160 متر زیربنای مفید می باشد؛ در این ویلا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که 2 اتاق آن مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین برای راحتی بیشتر شما عزیزان، در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

 طراحی نمای این ویلا به صورت مدرن می باشد؛ نمای مدرن که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، دارای زیبایی ظاهری زیادی می باشد؛ همچنین طراحی این نوع نما نسبت به سایر نماها، تقریبا زودتر و سریع تر صورت می گیرد؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نما مدرن هستید، ما در سایت رویال ویلا، ویلاهای نما مدرن زیادی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم؛ پس کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا آن ها را مشاهده نمایید.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ البته نا گفته نماند که این ویلا علاوه بر سند تک برگ، دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار نیز می باشد؛ اگر برای شما خرید ویلا سنددار مهم است، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 یکی از ملاک های ویلای خوب و ایده آل، حیاط سازی آن ویلا می باشد که خوشبختانه این ویلای سنددار، دارای یک حیاط سازی بسیار زیبا و ایده آل می باشد؛ همچنین در این حیاط کاری مهندسی شده، آلاچیق نیز در نظر گرفته شده است.

 

از اینکه با ما تا انتهای این آگهی همراه بودید بسیار سپاسگزاریم.

چنانچه نیاز به مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی مشاهده می کنید را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما دوستان گرامی ارتباط برقرار کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22156
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره