صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا فلت نما مدرن سنددار در نور

خرید ویلا فلت نما مدرن سنددار در نور

531
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22157
زمین
280 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن سنددار در نور

سلام و ارادت خدمت یکایک شما هم میهنان عزیز؛ سال نو مبارک؛ امیدوارم در سال 1401 بهترین اتفاق ها براتون رقم بخوره.

امروز بار دیگر در خدمت شما دوستان عزیز هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن سنددار در شهر جنگلی نور؛ پس اگر قصد خرید ویلا نور را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

 این ویلای فلت دارای طراحی بسیار خاص و مدرنی می باشد؛ نمای این ویلا ترکیبی و به صورت مدرن می باشد؛ خرید ویلا نما مدرن امروزه در شمال کشور پیشرفت زیادی داشته است؛ زیرا این نوع نما بسیار خاص و جوانانه پسندتر نسبت به سایر نما ها هستند؛ همچنین نمای مدرن دارای طرح ها و شکل های بسیار زیادی می باشد.

 این ویلای مدرن فلت، در شهر جنگلی و ساحلی نور بنا شده است؛ شهرستان نور یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای استان مازندران می باشد؛ این شهر به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان، به یکی از شهرهای توریستی این استان نیز تبدیل شده است؛ این شهر توانسته است به دلیل مسافر خیز بودن، در صنعت ساخت و ساز ویلا نیز پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ به گونه ای که در این شهر بسیار زیبا، ویلاهای ساحلی و جنگلی متعددی با طرح های گوناگون بنا شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلا، 280 متر و زیربنای آن هم 140 متر می باشد؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 فلت یا همکف، به ویلاهایی گفته می شود که هم سطح با زمین یا با اختلاف سطح چند پله ای از زمین بنا می شود؛ خرید ویلا فلت برای افراد کهن سال یا افرادی که برایشان تردد از پله سخت است، بهترین گزینه می باشد؛ همچنین افرادی که حیوانات خانگی مثل سگ و گربه دارند، می توانند این ویلا را برای سکونت در شمال انتخاب کنند.

 سند این ویلا به صورت کاملا شسته و رفته می باشد؛ این ویلا دارای سند شش دانگ عرصه و اعیان می باشد که معتبر ترین سند رسمی در کشور ما محسوب می شود؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، بی شک این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

 شرایط فروش این ویلای فلت به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ یعنی کافیست شما بخشی از مبلغ کل قرارداد را به صورت نقد و ما بقی آن را به صورت اقساط بلند مدت، البته بدون بهره پرداخت نمایید؛ همچنین اگر قصد مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاهای اقساطی سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 

مشاورین و کارشناسان حرفه ای رویال ویلا در کنار شما هستند تا خرید امن و مطمنی داشته باشید؛ به همین منظور، برای ثبت در خواست مشاوره، کافیست فرمی که در سمت راست هر آگهی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22157
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره