صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نمامدرن هوشمند در چمستان

خرید ویلا فلت نمامدرن هوشمند در چمستان

526
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22158
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نمامدرن هوشمند در چمستان

سلام خدمت شما همه ی همراهان عزیز سایت رویال ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و روزهای خوبی رو سپری کرده باشید.

 امروز در این آگهی، قصد داریم تا یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن هوشمند را که در شهر چمستان بنا شده است معرفی کنیم؛ قصد خرید ویلا چمستان را دارید؟ پس این ویلای مهیج را از دست ندهید.

این ویلا در شهر چمستان بنا شده است؛ این شهر یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که بین شهرستان های آمل و نور قرار گرفته است؛ چمستان به دلیل آب و هوای بسیار مطلوب و همچنین مجاورت با جنگل های سر سبز، سالانه میزبان مسافران زیادی می باشد؛ البته نا گفته نماند که دسترسی آسان این شهر به واسطه شهرستان آمل به پایتخت کشور نیز یکی از دلایل رونق ساخت و ساز در این شهر زیبا می باشد؛ اگر شما هم به طبیعت علاقه دارید و قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، یقینا این شهر می تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد.

 متراژ کل زمین این ویلا 200 متر می باشد که 100 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ همچنین این ویلا دارای 40 متر روف گاردن بی نظیر با ویوی فوق العاده جذاب کوه و جنگل می باشد؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 ویلای فلت دارای متراژ مساحت کمتری نسبت به سایر ویلا ها می باشد؛ از همین رو، افرادی که قصد خرید ویلا ارزان را دارند این نوع ویلا را انتخاب می کنند؛ البته این ویلای فلت، از آن دسته ویلاهای فلتی است که دارای متراژ مساحت و زیربنای زیادی می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا فلت هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاهای فلت سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

این ویلا دارای متریال و معماری درجه یک و کاملا مدرن می باشد؛ تمامی شیرآلاتی که در این ویلا استفاده شده است، از جنس درجه 1 می باشد.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه 1 ام دی اف، هود و گاز رو میزی می باشد.

 یکی از مهم ترین ملاک های خرید ویلا در شمال، امنیت منطقه می باشد؛ این ویلای نما مدرن در یک شهرک برند، با نگهبانی 24 ساعته و دوربین مداربسته واقع شده است که امنیت ویلا را کاملا تضمین می کند.

 نمای مدرن این ویلا در کنار حیاط سازی فوق العاده زیبا و مهیج آن، چهره ی بسیار زیبا و مدرنی از این ویلای شهرکی به ارمغان آورده است.

 

اگر علاوه بر اطلاعات فوق به مشاوره بیشتری نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22158
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره