صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت سنددار شهرکی در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار شهرکی در چمستان

523
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22159
زمین
300 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار شهرکی در چمستان

سلام دوستان گلم؛ خوبین؟ امیدوارم در روزهای آغازین سال 1401، بهترین ها براتون اتفاق بیوفته.

در این پست، قصد داریم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت سنددار شهرکی در چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ مشاورین املاک رویال ویلا در کنار شما هستند تا یک خرید مطمئن و سودآور در شمال کشور داشته باشید.

 این ویلا در شهر چمستان بنا شده است؛ شهر چمستان به دلیل داشتن طبیعت بکر و ناب، ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، به یاد داشته باشید که یکی از بهترین شهرها برای خرید ویلا در شمال، چمستان می باشد؛ این شهر بین شهرستان های بزرگ و مهم آمل و نور بنا شده است.

طراحی و معماری این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلای نیم پیلوت یکی از رایج ترین و متداول ترین ویلاها در کشور ما می باشد؛ زیرا این نوع ویلا دارای قیمت مناسبی می باشند و در دسته ویلاهای میان رده قرار می گیرند؛ ویلای نیم پیلوت دارای ساختاری 2 طبقه می باشد؛ معمولا در طبقه اول اتاق نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و یک اتاق خواب در نظر گرفته می شود و در طبقه ی بالا، 2 یا 3 اتاق خواب تعبیه می شود؛ هزینه خرید ویلا نیم پیلوت در مقابل ویلاهای تریبلکس و دوبلکس کمتر می باشد.

 این ویلای نیم پیلوت 300 متر زمین و 190 متر زیربنای مفید دارد؛ در این متراژ مساحت بالا، 3 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ همچنین در اتاق خواب ها کمددیواری ام دی اف نیز در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

 این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی دائم و دوربین مداربسته بنا شده است؛ یکی از مزیت های مهم خرید ویلا شهرکی در شمال کشور، داشتن امنیت ویلا به دلیل وجود نگهبان و دوربین مداربسته است؛ پس اگر شما هم از این دسته افراد هستید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

به دلیل موقعیت و لوکیشن بسیار مناسب این ویلا، دسترسی آن به جاده اصلی و همچنین مراکز رفاهی بسیار ساده و آسان می باشد.

 تمامی شیرالات از جنس برند می باشند؛ آشپزخانه مجهز به کابینت های گلاس ترک، هود و گاز رو میزی می باشد.

 این ویلا دارای سند شش دانگ عرصه و اعیان می باشد؛ شما با خرید ویلا سنددار، استرس مشکلات احتمالی را نخواهید داشت؛ زیرا امروزه بسیاری از ویلاهایی که در شمال بنا می شوند، حارج از بافت مسکونی هستند؛ اما این ویلا کاملا قانونی بوده و علاوه بر اینکه داخل بافت مسکونی بنا شده است و سند شش دانگ دارد، دارای مجوز ساخت و همچنین پروانه پایان کار نیز می باشد.

 تاسیسات سرمایشی این ویلا شامل کولر اسپیلیت و همچنین تاسیسات گرمایشی شامل پکیج و رادیاتور می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

از اینکه سایت رویال ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22159
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره