صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت نمامدرن جنگلی در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت نمامدرن جنگلی در آمل

544
قیمت
0 تومان
کد ملک 22160
زمین
280 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نمامدرن جنگلی در آمل

سلام به همه ی همراهان و هم میهنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز قصد داریم تا در این پست، یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما مدرن جنگلی را به شما همراهان همیشگی معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، تا انتهای این آگهی با من همراه باشید.

 آمل یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین شهرهای استان مازندران می باشد؛ این شهر دارای آب و هوای بسیار عالی می باشد؛ دلیل آب و هوای بسیار مناسب این شهر، مجاورت با کوهستان و جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد؛ همچنین شهرستان آمل، به دلیل مجاورت با پایتخت، دارای اهمیت فراوانی می باشد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا آمل را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 این ویلا که کاملا نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است، به صورت نیم پیلوت طراحی و بنا شده است؛ ویلای نیم پیلوت دارای طراحی زیبایی می باشد؛ این نوع ویلا تقریبا دارای نوعی معماری خاص و به گونه ای از ترکیب ویلای دوبلکس و فلت بنا می شود؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

 تمامی انشابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا دارای 270 متر زمین و 180 متر زیربنا می باشد؛ 3 تاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 این ویلا داخل بافت مسکونی بوده و قابلیت دریافت سند دارد.

 حیاط سازی و باغچه کاری این ویلا جذاب و خاص می باشد؛ در باغچه انواع گیاهان و درختان زیبا کاشته شده است که شما می توانید آن را با سلیقه خود طراحی کنید.

 نمای این ویلا به صورت مدرن و با بهره گیری از سنگ و شیشه طراحی و اجرا شده است؛ اگر از علاقمندان به خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما مدرن سایت ما دیدن نمایید.

 متریال داخلی این ویلا بسیار عالی و درجه 1 می باشد؛ در اتاق نشیمن، تی وی باکس در نظر گرفته شده است که بر زیبایی هر چه تمام تر ویلا افزوده است؛ دیوار اتاق خواب ها نیز با کاغذدیواری پوشیده شده است؛ سقف ویلا کناف کاری شده و با لوستر و نور مخفی تزئین شده است.

 

شما دوستان گرامی چنانچه علاوه بر اطلاعاتی که در بالا گفته شد، به مشاوره بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22160
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره