صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در چمستان

641
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22161
زمین
160 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در چمستان

سلام به همه ی همراهان و دوستان عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای مدرن فلت شهرکی در یک منطقه جنگلی را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پساگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

 این ویلا در یک منطقه بکر جنگلی بنا شده است؛ این منطقه که در شهر چمستان واقع شده است، دارای آب و هوای بسیار مطلوبی می باشد؛ چمستان که یکی از توابع شهرستان نور می باشد؛ چمستان که موقعیت مناسبی نسبت به پایتخت کشور هم دارد، توانسته است در جذب مسافران موفق باشد و به همین دلیل، ساخت و ساز ویلا در این شهر پیشرفت چشمگیری داشته است؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان دیگر کلیک کنید.

ویلای فلت معمولا به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر ویلاها، دارای طرفداران زیادی می باشد؛ این نوع ویلا دقیقا همسطح با زمین یا تنها با اختلاف چند پله ای از زمین بنا می شوند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا فلت را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای فلت سایت تخصصی رویال ویلا دیدن نمایید.

 ویلاهای شهرکی، به ویلاهایی ابلاغ می شود که در یک منطقه مشخص شده بنا می شوند؛ این منطقه به واسطه دیوارهای بلند محصور شده است؛ شهرک های برند و معتبر، دارای امنیت و نظم بالایی هستند؛ زیرا در ورودی و خروجی شهرک نگهبان حظور دارد که ورود و خروج را کنترل می کند؛ همچنین در داخل شهرک نیز دوربین مدار بسته نصب می شود.

این ویلا در یک شهرک برند بنا شده است؛ این شهرک دارای نگهبانی و دوربین مداربسته می باشد که امنیت منطقه را تضمین می کند؛ شما دوست عزیزی که قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، بی شک این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 این ویلای مدرن شهرکی، 160 متر زمین دارد که 80 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا، 2 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 علاوه بر این که شما با خرید این ویلا دسترسی بسیار آسانی به جنگل خواهید داشت، دسترسی بسیار آسان به مرکز شهر و امکانات رفاهی خواهید داشت که این مزیت به تنهایی یکی از نقاط قوت این ویلای فلت به حساب می آید.

 شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ آیا به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای اقساطی دیدن نمایید.

 

مشاورین و کارشناسان حرفه ای رویال ویلا با سال ها سابقه در امور ملکی، با شما همراه هستند تا یک خرید سود آور در شمال کشور داشته باشید.

به همین منظور، کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22161
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره