صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس فول مبله در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس فول مبله در نوشهر

509
قیمت
0 تومان
کد ملک 22162
زمین
300 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس فول مبله در نوشهر

سلامی به گرمای خورشید به شما همراهان همیشگی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در کنار کانون گرم خانواده لذت ببرید.

امروز بار دیگر با شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس فول مبله در نوشهر بپردازیم.

نوشهر یکی از شهرهای بسیار زیبا و همچنین خوش آب و هوای استان مازندران می باشد؛ نوشهر یکی از شهرهای پیشرو در صنعت ساخت و ساز می باشد؛ دلیل این رونق، داشتن آب و هوای مطلوب، مجاورت با دریای خزر و جنگل های سرسبز استان مازندران می باشد؛ زبان مردم این شهر طبری و با گویش کجوری است.

اگر شما هم می خواهید صاحب ویلای جنگلی یا ساحلی شوید، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای شما، خرید ویلا نوشهر می باشد.

 کل متراژ زمین این ویلا، 300 متر می باشد که 230 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که 2 اتاق آن مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی اتاق خواب ها دارای ابعاد استاندارد و نورگیر عالی هستند؛ همچنین، در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

 این ویلای دوبلکس با تمامی تجهزات داخلی و به صورت فول مبله به فروش می رسد؛ از مزایای خرید ویلا مبله، صرفه جویی در وقت برای تجهیز کردن ویلا می باشد.

 این ویلای شهرکی دارای سیستم گرمایش از کف می باشد که برای شما این امکان را فراهم می سازد که بتوانید در فصول سرد سال نیز در ویلای شخصیتان اسکان داشته باشید.

 از دیگر مزایای مهم، شهرکی بودن این ویلا می باشد؛ شهرکی بودن دارای مزایا و معایب خاصی می باشد؛ برای مثال، شهرک به دلیل داشتن نگهبانی دائم و همچنین دوربین مداربسته، از امنیت بالایی برخوردار است؛ اما با این تفاسیر، برخی افراد معتقدند که خرید ویلا شهرکی گزینه ایده آلی نیست؛ آن ها معتقدند شهرک سر و صدا دارد و شلوغ است، زیرا ویلاهای شهرکی در کنار یکدیگر بنا می شوند؛ اما خوشبختانه شهرک این ویلا، بسیار منظم و خلوت می باشد.

 باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد؛ در حیاط این ویلا، انواع گیاهان زینتی کوچک و بزرگ کاشته شده است که فضای سبز زیبایی را به ارمغان آورده است.

 نمای زیبای این ویلا به صورت سنگی می باشد؛ اگر از طرفداران خرید ویلا نماسنگ هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نماسنگ سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 

 از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما دوستان و همراهان عزیز سپاسگزاریم.

 برای بهره مندی از مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22162
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره