صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ استخردار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ استخردار در چمستان

574
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22164
زمین
300 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ استخردار در چمستان

سلام و عرض ادب به همه ی همراهان محترم املاک رویال ویلا؛ حالتون چطوره؟ تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ چطور بود؟

امروز در این پست، قصد داریم یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ استخردار را که در شهر چمستان بنا شده است را به شما خوبان معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلای نیم پیلوت دارای ۳۰۰ متر زمین و همچنین ۱۷۰ متر زیربنای مفید می باشد؛ ۳ اتاق برای این ویلا در نظر گرفته گرفته شده است که همه ی این اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

انشعابات آب، برق ک گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا به صورت نیم پیلوت بنا شده است؛  ویلاهای نیم پیلوت در ۲ طبقه بنا می شوند؛ به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردا این نوع ویلا، از تمامی بخش های داخلی آن می توان نهایت استفاده را برد؛ همچنین ویلاهای نیم پیلوت اغلب دارای پارکینگ مسقف نیز می باشند؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا نیم پیلوت هستید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای نیم پیلوت سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 نمای زیبای این ویلا سنگی است؛ ویلاهایی که در نمای آن از سنگ استفاده می شود، زیبایی خاص و با شکوهی دارند؛ از مهم ترین مزیت های خرید ویلا نماسنگ، مقاومت بالای سنگ در برابر تغییرات دمای هوا می باشد؛ به همین دلیل، سنگ زیبایی خود را می تواند طی سال های طولانی حفظ کند.

 شرایط پرداخت این ویلای نماسنگ، به صورت اقساطی می باشد؛ یعنی شما می توانید بخشی از مبلغ کل این ویلا را نقدا و ما بقی را به صورت اقساط چندین ماهه پرداخت کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک کنید.

 حیاط کاری این ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ همچنین در حیاط، استخر با تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده است؛ اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای استخردار سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه ۱ ممبران، هود و گاز رو میزی می باشد که لذت یک آشپزی لذت بخش را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

 در تمامی اتاق خواب ها برای راحتی شما دوستان، کمددیواری در نظر گرفته شده است.

 

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، مشاورین و کارشناسان حرفه ای ما با سال ها سابقه در امور ملکی شمال کشور، آماده هستند تا شما را همراهی کنند تا یک خرید مطمئن داشته باشید.

از این که ما را برگزیدید، از شما سپاس گزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22164
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره