صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس نما رومی شهرکی در آمل

خرید ویلا دوبلکس نما رومی شهرکی در آمل

638
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22165
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی شهرکی در آمل

سلام و ارادت به همه ی هموطنان عزیز، به ویژه همراهان محترم سایت رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتن خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی شهرکی در آمل را به شما عزیزان معرفی کرده و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نما رومی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همرا باشید.

 این ویلا در شهر آمل بنا شده است؛ آمل یکی از شهرهای بزرگ و دارای اهمیت استان مازندران می باشد؛ این شهر از قدیمی ترین شهرهای مازندران محسوب می شود و به پایتخت معروف می باشد؛ آمل با شهرهای بابل، محمودآباد، چمستان و فریدونکنار همسایه و همجوار می باشد؛ اگر شما هم قصد مشاهده و خرید ویلا آمل را دارید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است دیدن فرمایید.

 ویلای دوبلکس، به ویلایی گفته می شود که از 2 طبقه تشکیل شده باشد؛ این طبقات به واسطه پله های داخلی به یکدیگر متصل می شوند؛ هر یک از طبقات ویلای دوبلکس، مانند یک واحد مجزا بوده و معمولا دارای آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشد؛ این نوع ویلا معمولا دارای امکانات خاصی هستند و همچنین متراژ زیربنای آن ها نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت بیشتر می باشد؛ به همین دلیل است که خرید ویلا دوبلکس، نیازمند توان مالی بالایی می باشد.

این ویلا 250 متر زمین و 200 متر زیربنای دوبلکس مفید دارد؛ به لطف متراژ مساحت بالای این ویلا، 3 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری است.

 نمای این ویلای دوبلکس به صورت رومی و از جنس سنگ می باشد؛ نمای رومی، به نمایی گفته می شود که دارای ستون های بلند و تراس بزرگ در جلوی ویلا باشد؛ این نوع نما می تواند از جنس سنگ، سیمان و ... باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما رومی کلیک کنید.

 متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا، خاص و درجه 1 می باشد؛ پوشش کف ویلا از سرامیک، سقف کناف می باشد که با نور مخفی، هالوژن و لوستر تزئین شده و دیوارها نیز با کاغذ دیواری پوشیده شده است.

در حیاط دلباز این ویلای نما رومی، باغچه کاری زیبایی طراحی شده است که در آن انواع گیاهان کاشته شده است.

 و در آخر لازم به ذکر است که این ویلا در یک شهرک برند با تمامی امکاناتی همچون نگهبانی دائم، دوربین مداربسته و ... بنا شده است؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا شهرکی هستید، سایر ویلاهای شهرکی ما را از دست ندهید.

 

برای بهره مندی از مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22165
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره