صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس استخردار نما مدرن در آمل

خرید ویلا دوبلکس استخردار نما مدرن در آمل

563
قیمت
0 تومان
کد ملک 22166
زمین
300 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار نما مدرن در آمل

سلام و عرض ادب و احترام به همه ی شما همراها محترم سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی و بررسی یک دستگاه ویلای دوبلکس استخردار نما مدرن در آمل بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا مدرن را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

 این ویلای استخردار در شهر آمل بنا شده است؛ آمل یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های توریستی و همچنین همسایگی با پایتخت کشور، سالانه میزبان مسافران زیادی از اقسا نقاط کشور می باشد؛ همچنین به دلیل موقعیت مناسب این شهر و مجاورت با جنگل و کوهستان، دارای آب و هوای بسیار مناسبی می باشد.

 چنانچه علاقه به مشاهده و خرید ویلا آمل را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 این ویلای مدرن دارای 300 متر زمین و همچنین 270 متر زیربنای دوبلکس می باشد؛ همانطور که پیداست، زیربنای این ویلای لاکچری بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل، 4 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که 2 اتاق خواب آن دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است؛ البته این را هم مد نظر داشته باشید که شما می توانید پس از خرید این ویلا، زمین آن را تا 600 متر افزایش دهید.

 این ویلا در دو طبقه و به صورت دوبلکس بنا شده است؛ ویلای دوبلکس به ویلایی گفته می شود که دارای 2 طبقه باشند و این طبقات به واسطه راه پله داخلی به یک دیگر متصل می شوند؛ اگر دارای خانواده پر جمعیتی هستید، خرید ویلا دوبلکس گزینه مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا این نوع ویلا متراژ مساحت زیربنای بیشتر نسبت به سایر ویلاها دارند.

 در طبقه آخر، روف گاردن در نظر گرفته شده است که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصیتان آن را دیزاین کنید.

 در آشپزخانه، کابینت ممبران، گاز، هود و سینک ظرفشویی در نظر گرفته شده است؛ سقف ویلا کناف کاری شده و با لوستر، نور مخفی و هالوژن تزئین شده است؛ دیوارهای ویلا نیز با کاغذدیواری های درجه 1 پوشیده شده است.

 نمای ویلا مدرن بوده و از جنس سنگ می باشد؛ نمای مدرن دارای طرح ها و جنس های مختلفی می باشد که بهترین آن سنگی است؛ زیرا سنگ می تواند در برابر تغییرات جوی هوا ثابت بماند و زیبایی خود را حفظ کند.

برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن کلیک کنید.

 حیاط این ویلا بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد؛ پوشش کف ویلا از چمن مصنوعی و سنگ بوده و همچنین در باغچه انواع گیاهان زینتی و گل های چندین ساله کاشته شده است.

از دیگر امکانات مهم این ویلا، استخردار بودن آن می باشد؛ چنانچه به خرید ویلا استخردار علاقه مند هستید؛ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نماسنگ سایت تخصصی رویال ویلا دیدن نمایید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره رایگان که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22166
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره