صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا فلت استخردار در جاده دریا

خرید ویلا فلت استخردار در جاده دریا

545
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22167
زمین
250 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت استخردار در جاده دریا

سلام و عرض ادب و احترام به همه ی همراهان محترم سایت تخصصی املاک رویال ویلا؛ امیدورم حال دلون خوب باشه.

امروز قصد داریم در این آگهی یک دستگاه ویلای فلت استخردار در جاده دریا را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جاده دریا را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 جاده دریا یا همان جاده کلوده، به خیابانی گفته می شود که دو شهر آمل و محمودآباد را به یک دیگر متصل می کند؛ این جاده به دلیل اینکه به محمودآباد منتهی می شود، جاده دریا نام گذاری شده است؛ در این جاده، روستاهای گردشگری و توریستی متعددی همچون حسین آباد، کلوده، نو آباد، تازه آباد، ورکاده، کوکده و ... وجود دارد؛ دلیل توریستی بودن این روستاها، دسترسی آسان به دریای محمودآباد و همچنین دسترسی آسان به جنگل های سر سبز آمل می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا آمل کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا محمودآباد کلیک کنید.

 این ویلا همکف با سطح زمین یا اصطلاحا به صورت فلت بنا شده است؛ ویلای فلت در دسته ویلاهای ارزان قرار می گیرد؛ زیرا این نوع ویلا دارای طراحی و مهندسی ساده تری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت، دوبلکس و تریبلکس هستند؛ همچنین افرادی که می خواهند ویلای نقلی و جمع و جوری داشته باشند، خرید ویلا فلت می تواند گزینه بسیار مناسبی برایشان باشد.

 این ویلای فلت دارای 250 متر زمین می باشد که 150 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی این اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

مدارک این ویلا کامل بوده و خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن آسوده می سازد؛ این ویلای فلت دارای سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد؛ چنانچه قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سنددار سایت تخصصی رویال ویلا دیدن نمایید.

 لوکیشن قرار گیری این ویلا بسیار عالی می باشد؛ به صورتی که دسترسی این ویلا به جاده اصلی و امکانات رفاهی بسیار راحت می باشد.

 دیزاین و طراحی داخلی این ویلا بسیار زیبا می باشد؛ آشپزخانه دارای کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی می باشد.

 در حیاط این ویلا استخر چهار فصل همراه با آب گرم و سرد تعبیه شده است.

 

از اینکه تا پایان این آگهی با من همراه بودید از شما سپاس گزاریم.

شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال کشور، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید؛ همچنین می توانید از طریق دکمه گفت و گوی آنلاین، به صورت آنی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22167
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره