صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در چمستان

605
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22168
زمین
230 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در چمستان

سلام و درود فراوان به تک تک شما دوستان عزیز؛ امیدوارم سال 1401 برای همه ی شما عزیزان سال خوب و پر برکتی باشه.

امروز بار دیگر در خدمت شما دوستان عزیز هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما مدرن در چمستان بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، لطفا تا پایان این آگهی با نگاه گرمتان از ما حمایت کنید.

این ویلا در شهر چمستان بنا شده است؛ شهر چمستان همواره به دلیل داشتن جاذبه های توریستی، مقصد گردشگران زیادی می باشد؛ جالب است بدانید که این روند جذب گردشگر حتی در فصول سرد سال، یعنی پاییز و زمستان هم ادامه دارد؛ شهر چمستان از توابع بخش شهرستان نور می باشد که با این شهر 15 کیلومتر فاصله دارد؛ شهرستان نور شهر ساحلی می باشد و با دریای خزر همجوار است؛ اما شهر چمستان در منطقه جنوبی نور واقع شده است و به همین دلیل دارای جنگل های سرسبز و کوهستان های خوش آب و هوا می باشد.

 اگر با توجه به توضیحات فوق علاقه به خرید ویلا چمستان را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر جنگلی بنا شده است دیدن نمایید.

 این ویلای نیم پیلوت دارای 230 متر زمین و 130 متر زیربنای مفید می باشد؛ 3 اتاق خواب بزرگ و دلباز با نورگیر عالی در این ویلا در نظر گرفته شده است؛ البته لازم به ذکر است که این اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

این ویلای نما مدرن کاملا نوساز بوده، به طوری که در سال 1400 بنا شده و هنوز کلید نخورده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ به دلایل مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، ویلاهای معدودی از این شرایط پرداخت برخوردار می باشند؛ پس اگر قصد خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 حیاط کاری این ویلا شامل باغچه کاری زیبا و حرفه ای می باشد که در آن گیاهان زیبا و زینتی کاشته شده است؛ همچنین اگر به باغبانی علاقه داشته باشید، می توانید با سلیقه شخصی خودتان باغچه را طراحی کنید.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت های ام دی اف درجه یک می باشد؛ پوشش کف ویلا سرامیک و سقف آن نیز سرامیک می باشد.

 همانطور که در ابتدا و همچنین عنوان آگهی خواندید، این ویلا به صورت نیم پیلوت طراحی شده است؛ ویلای نیم پیلوت در دسته ویلاهای میان رده قرار می گیرد و به همین دلیل از طرفداران زیادی برخوردار است؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نیم پیلوت هستید، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

شما همراهان و هموطنان عزیز برای کسب مشاوره اختصاصی در زمیه خرید ویلا در شمال، کافیست با مشاورین و کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشد.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22168
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره