صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا فلت مدرن شهرکی در جاده دریا

خرید ویلا فلت مدرن شهرکی در جاده دریا

545
قیمت
0 تومان
کد ملک 22169
زمین
240 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت مدرن شهرکی در جاده دریا

عرض سلام و ادب و احترام به یکایک شما همراهان محترم سایت رویال ویلا؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید.

اگر به دنبال یک ویلای فلت همه چی تمام هستید، این آگهی را تا آخر بخوانید و با ما همراه باشید.

بله، درست متوجه شدید؛ امروز در این پست، قصد داریم تا یک دستگاه ویلای فلت مدرن شهرکی در جاده دریا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 این ویلا همانطور که خواندید، در جاده دریا بنا شده است؛ یعنی اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، بی شک این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد؛ جاده دریا به خیابان مواصلاتی بین شهرهای آمل و محمودآباد گفته می شود؛ یعنی ویلاهایی که در روستاهای این خیابان بنا می شوند، دسترسی آسان به محمودآباد و آمل را دارند.

 برای مشاهده و خرید ویلا جاده دریا کلیک کنید.

این ویلا به صورت فلت و با نمای مدرن خاص و لاکچری طراحی شده است؛ ویلای فلت همسطح با زمین بنا می شود و به آن ویلای همکف نیز گفته می شود؛ خرید ویلا فلت از آنجایی دارای قیمت مناسب و کمتری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت، دوبلکس و تریبلکس می باشد؛ طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

این ویلای فلت نو ساز می باشد، در سال 1400 بنا شده و هنوز کلید نخورده است.

 این ویلای مدرن در شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته و همچنین دوربین مداربسته واقع شده است؛ خرید ویلا شهرکی مزایا و معایب خاص خودش را دارد؛ یکی از مهم ترین مزیت های این نوع ویلا، امنیت بالای آن می باشد؛ زیرا این نوع ویلا به واسطه نگهبانی و دوربین مدارسته از سطح امنیت بالایی بر خوردار می باشند.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلا 240 متر می باشد که 100 متر آن را زیربنای مفید این ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 نمای زیبای این ویلا، با طرح و نقش مدرن اجرا شده است؛ خرید ویلا نما مدرن به دلیل به روز بودن و جدید بودن، در کشور ما به ویژه در شمال کشور طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 شرایط پرداخت نقد و اقساطی، یکی دیگر از مزیت های مهم و دارای اهمیت این ویلای شهرکی می باشد؛ آن دسته از همراهانی که قصد خرید ویلا اقساطی دارند، می توانند با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای اقساطی رویال ویلا دیدن نمایند.

 

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در اختیار شما دوستان قرار داده شد، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست این آگهی قرار دارد، اقدام نمایید یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22169
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره