صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی نماسنگ در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی نماسنگ در آمل

571
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22171
زمین
280 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی نماسنگ در آمل

 سلام و عرض ادب خدمت همه ی همراهان محترم سایت تخصصی املاک رویال ویلا؛ امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید.

امروز هم در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی نماسنگ در آمل بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، تا انتهای این آگهی مهیج با ما همراه باشید.

 در ابتدا به موقعیت ویلا می پردازیم:

این ویلای نمی پیلوت در شهر آمل بنا شده است؛ این شهر یکی از بزرگ ترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود؛ به همین دلیل، دارای 5 بخش مرکزی، دشت سر، دابودشت، امام زاده عبدالله و لاریجان می باشد؛ شهر آمل دارای آب و هوای بسیار معتدل و دلپذیری می باشد و به همین دلیل، سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند؛ چنانچه علاقمند به خرید ویلا آمل هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

و اما پس از بررسی موقعیت ویلا، قصد داریم به طراحی ویلا بپردازیم:

این ویلای جنگلی با طراحی نیم پیلوت بنا شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای ساختار 2 طبقه ای هستند که به واسطه پله هایی که در داخل ویلا تعبیه می شود، به یک دیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا نیم پیلوت می تواند یک تجربه جذاب و هیجانی باشد؛ زیرا این نوع ویلا دارای طراح خاص و زیبایی می باشند؛ به گونه ای که در این نوع ویلا از تمامی فضای ویلا نهایت بهره برداری صورت می گیرد.

 متراژ کل زمین این ویلا 280 متر و زیربنای آن 140 متر می باشد؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب های ویلا، کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است که می توانید از آن لذت ببرید.

این ویلا نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلای نیم پیلوت به صورت فول مبله و با کلیه لوازم داخلی به فروش می رسد؛ شما با خرید ویلا مبله، دیگر نیاز نیست برای تجهیز کردن ویلای شخصیتان وقت بگذارید.

سنگی که در نمای ویلا کار شده، از جنس درجه 1 می باشد؛ این بدین معناست که این سنگ می تواند جذابیت و زیبایی خود را در دراز مدت حفظ کند؛ به همین دلیل، افراد زیادی قصد خرید ویلا نماسنگ در شمال کشور دارند؛ زیرا در شمال کشور تغییرات و بارش های جوی زیادی را مشاهده می کنیم.

 

با سپاس از همراهی شما دوستان عزیز.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به املاک رویال ویلا، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22171
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره