صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس سنددار شهرکی در جاده دریا

خرید ویلا دوبلکس سنددار شهرکی در جاده دریا

557
فروخته شد
قیمت
0 تومان
کد ملک 22172
زمین
230 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار شهرکی در جاده دریا

سلام و عرض ادب به همه ی همراهان محترم سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار شهرکی در جاده دریا را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس دارای لوکیشن بسیار مناسب در جاده دریا می باشد؛ دسترسی این ویلا به جاده اصلی و مراکز رفاهی بسیار آسان می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا جاده دریا هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این منطقه بنا شده است دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا 230 متر و زیربنای آن هم 160 متر است؛ 3 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 ویلای دوبلکس همانطور که از نامش پیداست، از 2 طبقه تشکیل می شود؛ طبقات این نوع ویلا، به گونه ای واحدهای مجزا نیز محسوب می شوند؛ زیرا هر طبقه دارای اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشد؛ این نوع ویلا معمولا فول امکانات و به صورت مدرن طراحی می شوند؛ پس خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن زیربنای بیشتر و همچنین داشتن امکانات فراوان، دارای قیمت بیشتری نیز نسبت به سایر ویلاها می باشد.

 این ویلای مدرن دارای سند شش دانگ عرصه و اعیان می باشد که بالاترین و معتبر ترین سند در ایران محسوب می شود؛ همچنین علاوه بر سند، این ویلا دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد؛ یکی از مهم ترین ملاک های خریداران ویلا در شمال کشور، خرید ویلا سنددار می باشد تا خیالشان آسوده باشد.

 از دیگر مزیت های مهم این ویلا که باید به آن اشاره کرد، شهرکی بودن ویلا می باشد؛ این ویلا به دلیل شهرکی بودن، دارای امنیت بسیار زیادی می باشد؛ اگر شما هم فقط روزهای خاص سال را به شمال و ویلای شخصیتن سفر می کنید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما دوستان می باشد.

 چشم انداز زیبای این ویلای دوبلکس، به سمت جنگل و کوهستان می باشد.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید.

 برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22172
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره