صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش دو دستگاه ویلای دوبلکس در جاده دریا زیر قیمت

فروش دو دستگاه ویلای دوبلکس در جاده دریا زیر قیمت

462
فروخته شد
قیمت
1,500,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22294
زمین
150 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش دو دستگاه ویلای دوبلکس در جاده دریا زیر قیمت

 

با سلام خدمت همراهان عزیز رویال ویلا، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد معرفی دو دستگاه ویلا دوبلکس در جاده کلوده، در منطقه ی زیبای آمل داریم، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

 

لوکیشن؛ جاده کلوده، ورکاده، خیابان شهید الیاس اکبری، بعد از دهیاری، سومین کوچه سمت چپ انتهای کوچه درب ریموت

نوع سازه؛ دو دستگاه دوبلکس

متراژ؛ هر کدام 150 متر زمین 100 متر زیربنا

تعداد اتاق خواب؛ دو خواب

انشعابات؛ سه کنتور آب، برق، گاز نصب

پمپ و منبع اب، حفاظ و ابگرمکن نصب

 و.....

 

در سالهای اخیر در شمال کشور ساخت و ساز های فراوانی انجام شده است و شاهد پیشرفت ساخت ویلا ها در این منطقه هستیم، یکی از منطقه های که امروزه ساخت و ساز ویلا، و همچنین خرید و فروش ویلا بسیار صورت می گیرد، منطقه ی جنگلی، جاده کلوده می باشد، جاده کلوده به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، مورد توجه خریداران ویلا در شمال قرار گرفته است، زیرا این منطقه، ما بین شهر آمل، چمستان، محمودآباد قرار گرفته است، در واقع شما با خرید ویلا در جاده کلوده، به راحتی به این شهرها و مناطق گردشگری آن، دسترسی خواهید داشت.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلا در منطقه جاده کلوده شهرستان آمل، در روستای ورکاده، در سازه ی دوبلکس، با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، در واقع این ویلاها مناسب حال افرادی که تمایل به زندگی کردن، در خانه‌ های ویلایی مدرن و شیکی را دارند، می باشد، خرید ویلا دوبلکس، بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال می باشد، زیرا دارای متراژ استاندارد می باشد، و همچنین نسبت به ویلاهای تریبلکس از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

امروزه نما مدرن برای ویلاها از جمله سبک‌ های پرکاربرد، برای طراحی انواع ویلاهای شمال می باشد، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، نمای این ویلا از سنگ می باشد، که زیبایی این ویلا را دوچندان نموده است.

این ویلای نوساز در منطقه ی برند جاده کلوده، در زمینی به متراژ 150 متر مربع و زیر بنای دوبلکسی به متراژ 100 متر با 2 اتاق خواب، احداث شده است، این ویلا نوساز بوده و در سال 1401 تمامی انشعابات لازم را همچون؛ آب، برق، گاز را دریافت نموده است، کافیست شما با خرید این ویلا، برای سکونت اقدام نمایید.

 

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، ساختار این ویلا لاکچری، بصورت دوبلکس و نمای خارجی این ویلا از سنگ می باشد، و نمای داخلی این بنا، با کاغذ دیواری تزئین شده است و هم چنین دارای ویویی رو به جنگل می باشد.

تیم رویال ویلا مفتخر است که پس از سال‌ ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و.. رضایت مشتریان گرامی خود را جلب کند، برای دریافت مشاوره میتوانید به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در پایین صفحه قرار دارد، اقدام کنید، و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت قرار دارد استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید. 


محدوده آدرس: جاده دریا
  • کد ملک 22294
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره