صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا مدرن در امیرآباد نور

فروش ویلا مدرن در امیرآباد نور

501
فروخته شد
قیمت
5,500,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22295
زمین
200 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مدرن در امیرآباد نور

 

سلام و عرض ادب به همه ی همراهان محترم سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار، در نور را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در نور را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 

 این ویلا فوق العاده لاکچری در نور، دارای 200 متر زمین و 300 متر زیربنای مفید این ویلای ارزنده می باشد، در این ویلا، 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، همچنین با تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، امکانات و طراحی این ویلا بسیار منحصر به فرد می باشد، در واقع دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ پوشش کف ویلا سرامیک می باشد،  همچنین درب ورودی این ویلا، ضد سرقت تعبیه شده تا امنیت ویلا را چندین برابر افزایش دهد، متریال به کار رفته در ساخت این ویلا بسیار مدرن می باشد، اگر قصد خرید ویلا لاکچری در شمال را دارید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز  این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا علاوه بر امتیازات فوق العاده، دارای استخر و روف گاردن می باشد، که یک آپشن فوق العاده برای این ویلای مدرن محسوب می شود، که شما می توانید نهایت لذت را از این امتیازات ببرید، استخر این ویلا در محوطه ی ویلا طراحی شده است، که شما در فصل تابستان، از شنا کردن در استخرهای عمومی و دریا، بی نیاز خواهید شد، همچنین روف گاردن این ویلا، دارای طراحی بسیار فوق العاده می باشد، که به راحتی به طبیعت زیبای شمال دسترسی خواهید داشت.

 

امکانات این ویلای لاکچری در امیرآباد

نمای ساختمان؛ مدرن ترکیبی از شیشه و سنگ

پوشش کف سرامیک

آشپزخانه؛ MDF، هود، گاز رومیزی

سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی

کاغذ دیواری

سایر امکانات؛ خواب مستر، درب ضدسرقت، کمد دیواری

روف گاردن

استخر

امتیازات؛ آب، برق، گاز

 

 انشعابات و امتیازات آب برق گاز این ویلا جنگلی نیز متصل می باشد و شرایط فروش این ویلا، بصورت نقد و اقساط می باشد، در واقع اگر قصد خرید ویلا اقساطی دارید، این ویلا فوق العاده لاکچری گزینه ی مناسبی برایتان می باشد.

 این ویلای مدرن دارای سند تک برگ می باشد که، بالاترین و معتبر ترین سند محسوب می شود، همچنین علاوه بر سند، این ویلا دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد، یکی از مهم ترین ملاک های خریداران ویلا در شمال کشور، خرید ویلا سنددار می باشد تا خیالشان از انجام معامله آسوده باشد، داشتن سند، در واقع نشان دهنده ساخت ویلا به صورت قانونی می باشد.

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید.

 برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید، و منتظر بمانید تا کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22295
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره