صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا نقلی ارزان قیمت در سائیج محله آمل

فروش ویلا نقلی ارزان قیمت در سائیج محله آمل

583
قیمت
1,100,000,000 تومان
کد ملک 22296
زمین
120 متر مربع
بنا
60 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نقلی ارزان قیمت در سائیج محله آمل

 

لازم به ذکر می باشد که این ویلا، در منطقه ی جنگلی شهرستان آمل، در روستایی سرسبز سائیج محله قرار دارد، باید بدانید که سائیج محله از روستاهای توابع شهرستان آمل، در مازندران در جاده بین آمل و چمستان واقع شده است، این روستا از نظر موقعیتی نزدیکی به دو راهی ولسیده و کلوده و... قرار گرفته است، و جزو منطقه ی جنگلی محسوب می شود، ویلاهای جنگلی از مزایای عالی برخوردار می باشد که، مهم ترین آن ویلاهای جنگلی، نسبت به سایر ویلاها قیمت بسیار مناسبی دارند، همچنین در مقایسه با ویلا ساحلی دارای هوای مطلوب تری می باشد، این ویلا فلت جنگلی نیز در شهرک قرار گرفته است، از این سوی امنیت این ویلا تامین و تضمین می شود، زیرا اغلب ویلاهای شهرکی دارای نگهبانی به صورت 24 ساعته می باشد، از این سوی امنیت ویلا مورد نظر و منطقه ی مورد نظر بسیار بالا می باشد.

این ویلا در سازه فلت، به صورت مدرن طراحی و ساخته شده است، در واقع ویلای فلت معمولا به دلیل داشتن قیمت مناسب، نسبت به سایر ویلاها، دارای طرفداران زیادی می باشد، این نوع ویلاها دقیقا همسطح با زمین بنا می شوند، اگر شما هم قصد خرید ویلا فلت را دارید، پیشنهاد می کنم روی لینک مشخص شده کلیک کنید، و از سایر ویلاهای فلت سایت تخصصی رویال ویلا دیدن نمایید، همچنین این ویلای فلت دارای متراژ مساحت کمتری نسبت به سایر ویلا ها می باشد؛ از همین رو، افرادی که قصد خرید ویلا ارزان را دارند این ویلا گزینه ی مناسب برایشان می باشد.

 

مشخصات و امکانات این ویلا در سائیج محله

آمل 

پشت زمین ورزشی

1200 متر زمین

9 پلاک ویلا

هر ویلا 60 متر بنا

از 1200 تا 1300 قیمت

اب برق گاز شهرکی

دو خوابه

1 خواب مستر

 کوچه اختصاصی جای دنج عالی

و.... جزئی از امکانات این ویلای ارزنده در آمل می باشد.

این ویلای نوساز شهرکی، 1200 متر زمین دارد که 60 متر آن را، زیر بنای هر یک از این ویلاها تشکیل داده است، در این ویلا، 2 اتاق خواب تعبیه شده است، که یک خواب آن به صورت مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است، تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد، نمای این ویلا به صورت مدرن و با بهره گیری از سنگ طراحی و اجرا شده است، همچنین باید بدانید که این ویلا داخل بافت مسکونی بوده و قابلیت دریافت سند دارد، و سند این ویلاها به صورت سند شورائی می باشد.

 شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ آیا به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای اقساطی دیدن نمایید.

 

مشاورین و کارشناسان حرفه ای رویال ویلا با سال ها سابقه در خرید و فروش ملک، با شما همراه هستند تا یک خرید سود آور در شمال کشور داشته باشید، به همین منظور، کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه رویال به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22296
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره