صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا تریبلکس لاکچری در سعادت آباد نور

فروش ویلا تریبلکس لاکچری در سعادت آباد نور

511
فروخته شد
قیمت
12,000,000,000 تومان
کد ملک 22297
زمین
350 متر مربع
بنا
550 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا تریبلکس لاکچری در سعادت آباد نور

 

با سلام خدمت شما متقاضیان، خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

در ادامه این آگهی، به امکانات و معرفی این ویلای لاکچری می پردازیم، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

در ابتدا به موقعیت جغرافیایی این ویلای ارزنده می پردازیم، این ویلا در نور و در منطقه ی توریستی سعادت آباد، در سعادت 4، لاله 1، نبش بن بست حافظ، قرار دارد، این ویلا در سازه ی تریبلکس، با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، لازم به ذکر می باشد، که مساحت این ویلای ارزنده حدود 350 متر مربع می باشد، که حدود 550 متر زیربنای این ویلا در نور می باشد.

از امکانات این ویلای ارزنده می توان به استخر داخلی، سالن ورزشی، سوئیت مهمان، سونا خشک، جکوزی و... اشاره نمود، استخر این ویلا، یکی از آپشن ها فوق العاده این ویلای تریبلکس در سعادت آباد می باشد، در واقع این ویلا جزو ویلاهای لاکچری در شمال می باشد، در این ویلا 5 خواب تعبیه شده است، که برای راحتی شما عزیزان هر یک از خواب های آن به صورت مستر می باشد، همچنین انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز، هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم، نصب می باشد.

نمای این ساختمان به صورت سنگ می باشد، که توجه اکثر خریداران به خود جلب می نماید، اگر قصد خرید ویلا فول امکانات دارید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید، همانطور که از تصاویر موجود می توانید، مشاهده کنید، طراحی داخلی این ویلا با استفاده از کف سرامیک، کاغذ دیواری، سقف کناف، نور پردازی عالی، کابینت های مدرن و... فضای زیبایی به وجود آورده است، این ویلا در سازه تریبلکس ساخته شده است.

یکی از ویژگی های این ویلا، سند دار بودن آن است، و شما بعد از خرید ویلا سند دار، هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک ویلا نخواهید داشت، و با خیالی راحت می توانید، این ویلا را خریداری کنید، اسناد و مدارک این ویلا به صورت سند شش دانگ، تک برگ می باشد.

 شرایط پرداخت نقد و اقساطی، یکی دیگر از مزیت های مهم و دارای اهمیت این ویلا می باشد، آن دسته از خریدارانی که قصد خرید ویلا اقساطی دارند، می توانند با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای اقساطی رویال ویلا دیدن نمایند.

 

سعادت آباد کجاست؟

سعادت آباد، در دهستان میان رود که از توابع شهرستان نور استان مازندران است، واقع شده است، با اینکه این روستا از توابع شهرستان نور است، اما تقریبا نزدیک به شهرستان آمل می باشد، و با مرکز شهر آمل 16 کیلومتر فاصله دارد، لازم به ذکر می باشد، آمل، چمستان و نور، سه شهر مهمی هستند که با خرید ویلا در سعادت آباد، به این شهر های دسترسی راحتی خواهید داشت، سرمایه گذاری در سعادت آباد گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد.

 

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در اختیار شما دوستان قرار داده شد، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست این آگهی قرار دارد، اقدام نمایید یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22297
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره