صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش زیر قیمت ویلا باغ استخردار در سوته کلا آمل

فروش زیر قیمت ویلا باغ استخردار در سوته کلا آمل

619
قیمت
0 تومان
کد ملک 22299
زمین
440 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش زیر قیمت ویلا باغ استخردار در سوته کلا آمل

 

با سلام خدمت همراهان عزیز رویال ویلا.

 

امکانات و تجهیزات این ویلا در آمل؛

کد ۵۴

ویلا باغ آمل سوته کلا

ویلا نیم پیلوت

۴۴۰ متر زمین

۱۷۰ متر بنا

سه خوابه، دو خواب مستر

داخل بافت مسکونی

مجوزات تکمیل، پروانه ساخت پایانکار

انشعابات نصب

دیوار گچ، کاغذ دیواری

استخردار

نما سنگ

سقف کناف، نور پردازی، لوستر نصب

شیرآلات، گاز هود نصب

درب ضد سرقت

حیاط سازی سنگ و درختکاری شده

منطقه تهرانی نشین

قیمت: ۳،۲۰۰ م

نمای زیبای این ویلا، با طرح و نقش مدرن اجرا شده است؛ خرید ویلا نما مدرن به دلیل به روز بودن و جدید بودن، مورد توجه اکثر خریداران قرار گرفته است، همانطور که از تصاویر موجود، می توانید مشاهده کنید، متریال بکار رفته در ساخت این ویلا، به صورت مدرن و لوکس می باشد، بی شک این ویلا جزو فوق العاده ترین ویلا در شمال محسوب می شود، با ما همراه باشید تا با این ویلای ارزنده بیشتر آشنا شوید.

برای مشاهده و خرید ویلا در آمل روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر قصد خرید ویلا باغ استخر دار در شمال دارید، می توانید این ویلای نیم پیلوت را در آمل الویت قرار دهید، همانطور که گفته شد، طراحی ساخت این ویلا به صورت نیم پیلوت با نمای سنگ می باشد، این نوع ویلاها در شمال کشور یکی از محبوب ترین نوع سازه به حساب می آیند، زیرا قیمت چنین ویلاهایی نسبت به ویلاهای دوبلکس، تریبلکس و... کمتر می باشد، این ویلا باغ لاکچری و شهرکی دارای 440 متر زمین و 170 متر زیر بنا می باشد، همچنین در این ویلا 3 اتاق خواب تعبیه شده است، که دو اتاق خواب آن به صورت مستر تعبیه شده است، استخر، تاسیسات گرمایی کامل، کف سرامیک، سقف کناف، نما سنگ، نور پردازی، لوستر نصب، آشپزخانه ای مدرن با امکانات کامل، حیاط سازی شده، درب ضد سرقت، از ویژگی های بارز این ویلای نیم پیلوت می باشد، که می توانید نهایت لذت را از این امکانات لاکچری ببرید، لازم به ذکر می باشد، انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز نصب می باشد، و قابل بهره برداری می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

مدارک این ویلا کامل بوده و خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن آسوده می سازد، همچنین این ویلا باغ زیبا، دارای استخر می باشد، شما با خرید ویلا استخر دار در شمال، از شنا کردن، در استخر های شهری بی نیاز خواهید شد.

برای مشاهده و خرید ویلا باغ روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

شرایط پرداخت نقد و اقساطی، یکی دیگر از مزیت های مهم و دارای اهمیت این ویلای شهرکی می باشد؛ آن دسته از همراهانی که قصد خرید ویلا اقساطی دارند، می توانند با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای اقساطی رویال ویلا دیدن نمایند.

 

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در اختیار شما دوستان قرار داده شد، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست این آگهی قرار دارد، اقدام نمایید یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22299
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره