صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در آمل

560
فروخته شد
قیمت
1,800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22300
زمین
200 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در آمل

 

 سلام به همه ی همراهان محترم سایت رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما متقاضیان خرید ویلا در شمال هستیم، تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت در آمل بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا در آمل را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای جنگلی در آمل؛

کد ۵۵

ویلا نیم پیلوت 

نما سنگ

۲۰۰ متر زمین

۱۴۰ متر بنا

دو خواب

کابینت نصب

سقف کناف 

نور پردازی

حیاط سازی سنگ

درب ضد سرقت

خواب مستر

انشعابات نصب

داخل شهرک

قیمت: ۱،۸۰۰ م

موارد ذکر شده در متن فوق، جزئی از امکانات این ویلای نماسنگ در آمل می باشد.

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، باید بدانید که این ویلای مدرن در شهرک برند، با نگهبانی 24 ساعته، واقع شده است؛ خرید ویلا شهرکی مزایا و معایب خاص خودش را دارد، که یکی از مهم ترین مزیت های این نوع ویلا، امنیت بالای آن می باشد، زیرا این نوع ویلا به واسطه نگهبانی، از سطح امنیت بالایی بر خوردار می باشند، اگر امنیت ویلا و منطقه برایتان در الویت قرار دارد، ما به شما بازدید از این ویلای ارزنده را پیشنهاد می دهیم.

این ویلای نیم پیلوت در شهر آمل بنا شده است، این شهر یکی از بزرگ ترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود، که به شهرهای تهران، نور، محمودآباد و چمستان دسترسی سریع و راحتی دارد، شما با خرید ویلا نیم پیلوت در آمل، به راحتی به شهرهای ذکر شده دسترسی خواهید داشت.

قیمت این ویلا با توجه با امکانات عالی، لوکیشن منحصر به فرد و... بسیار مناسب می باشد، محوطه سازی این ویلا با گل و درختان بی شک فضای دلنشینی به وجود آورده است، و از همه مهم تر شما می توانید این ویلا ارزنده را به صورت اقساطی خریداری کنید، در واقع شما می توانید  پرداخت هزینه ی این ویلا را به صورت نقد و اقساط صورت دهید، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همانطور که می دانید این ویلای جنگلی با طراحی نیم پیلوت بنا شده است، ویلاهای نیم پیلوت دارای ساختار 2 طبقه ای هستند که به واسطه پله هایی که در داخل ویلا تعبیه می شود، به یک دیگر متصل می شوند، این ویلای نیم پیلوت نوساز می باشد، و تمامی انشعابات لازم را اعم از؛ آب، برق، گاز را دریافت نموده است، شما با خرید ویلا نوساز، دیگر نگران دریافت اسناد و مدارک رسمی و انشعابات و... نخواهید بود.

 متراژ کل زمین این ویلای جنگلی 200 متر می باشد، که 140 متر آن را زیر بنای مفید این ویلا تشکیل داده است، 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است، به صورت مستر می باشد، و نمای این ساختمان به صورت سنگ با کیفیت مرغوب می باشد، که توجه اکثر افراد را به خود جلب می نمایید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه امور ملکی در شمال کشور، می توانید با مشاورین و کارشناسان مجرب رویال ویلا در ارتباط باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22300
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره