صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا دوبلکس 3 خواب مستر در شمال

فروش ویلا دوبلکس 3 خواب مستر در شمال

510
فروخته شد
قیمت
3,300,000,000 تومان
کد ملک 22301
زمین
270 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس 3 خواب مستر در شمال

 

با سلام خدمت، متقاضیان خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد معرفی یک ویلای نوساز، در شهر جنگلی و توریستی آمل داریم، اگر قصد دارید، با این ویلای ارزنده بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای نوساز در آمل؛

کد ۵۶

ویلا دوبلکس

نوساز

شهرستان آمل، و منطقه ی جنگلی کاسب محله

۲۷۰ متر زمین

۱۷۰ متر بنا

سه خواب مستر

بالا یه نشیمن با سرویس بهداشتی مجزا

داخل بافت مسکونی

پروانه ساخت 

سه کنتور نصب

قیمت: ۳،۳۰۰ م

امکانات ذکر شده، جزئی از امکانات این ویلای ارزنده می باشد، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، این ویلا کاملا نوساز بوده، و از متریال عالی برای ساخت آن در نظر گرفته شده است، نمای این ویلا از سنگ می باشد، که زیبایی این ویلا را دو چندان نموده است، نمای سنگ، علاوه بر زیبایی دارای مزایای بسیاری می باشد، که می توان به مقاومت آن در برابر شرایط هوایی شمال اشاره نمود، خرید ویلا نماسنگ، امروزه متقاضی بسیاری دارد.

برای مشاهده و خرید ویلا در آمل روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلا، 270 متر و زیر بنای آن هم 170 متر می باشد، در این ویلا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است، که تمامی اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، همچنین باید بدانید که این ویلا نوساز بوده و در سال 1401 تمامی انشعابات لازم را همچون؛ آب، برق، گاز را دریافت نموده است، در واقع دارای 3 کنتور مجزا می باشد، که نصب شده و آماده بهره برداری می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نوساز روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

یکی از امتیازات عالی این ویلا، شرایط فروش این ویلای دوبلکس، در منطقه ی زیبای کاسب محله در آمل می باشد، بدین ترتیب می توان بیان داشت که، شرایط فروش این ویلای نوساز، به صورت نقد و اقساط می باشد، در واقع  شما خریداران عزیز، می توانید، در هنگام خرید ویلا دوبلکس، بخشی از مبلغ ویلا را نقد و مابقی آن را طی اقساط چندین ماهه، پرداخت نمایید، همچنین شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سایت رویال ویلا، دیدن فرمایید.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، اسناد و مدارک این ویلا به صورت، پروانه ساخت می باشد، که شما می توانید بعد از معامله برای دریافت اسناد و مدارک رسمی اقدام کنید، و صاحب یکی از ویلاهای لوکس در بهترین منطقه از شمال کشور شوید.

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید.

شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای رویال ویلا در ارتباط باشید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه رویال، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22301
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره