صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در کمربندی جدید آمل

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در کمربندی جدید آمل

497
فروخته شد
قیمت
2,500,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22347
زمین
250 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 فروش ویلا دوبلکس جنگلی در کمربندی جدید

 

امکانات و مشخصات این ویلا در آمل

کد ۵۷
ویلا دوبلکس
۲۵۰ متر زمین
۱۸۰ متر بنا
۳ خواب، دو خواب مستر
سقف کناف و نورپردازی شده
انشعابات؛ آب، برق، گاز نصب
پروانه ساخت
بافت مسکونی
داخل شهرک
ویو جنگل
آدرس؛ کمربندی امامزاده عبدالله، تلیران

 

با سلام خدمت شما متقاضیان خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد داریم، درباره ی یکی از ویلاهای نوساز در منطقه ی جنگلی آمل، صحبت کنیم، اگر قصد خرید ویلا در آمل را دارید، با ما همراه باشید.

 

همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا در منطقه ی جنگلی و خوش آب و هوای آمل، در سازه ی مدرن دوبلکس، با بهترین متریال، در تلیران آمل طراحی و احداث شده است، با توجه به کمربندی جدید، امام زاده عبدالله آمل، دسترسی به این منطقه بسیار راحت شده است، این منطقه با توجه به پیشرفت در عرصه ی ساخت و ساز، ارزش ملک و ویلا در این منطقه بسیار بالا می باشد، در واقع این منطقه گزینه ی مناسب با پتانسیل بالا، برای سرمایه گذاری می باشد، پیشنهاد مشاورین رویال ویلا، بازدید هر چه زودتر از این ویلا جنگلی در تلیران آمل می باشد.

همانطور که عرض کردم، این ویلا در شهر توریستی آمل بنا شده است، اطراف شهر آمل، جنگل های بکر و طبیعت زیبا و ییلاقات بسیاری در بر گرفته است، که شما با خرید ویلا دوبلکس در تلیران، می توانید برای اوقات فراغت، به این مناطق سفر کنید، باید بدانید که فاصله این ویلا تا به جنگل و دریا زیر 10 دقیقه است، و دسترسی آسانی به مکان های تفریحی و مراکز خرید و رفاهی دارد، شما با خرید این ویلا، در واقع به بهترین امکانات این منطقه دسترسی خواهید داشت.

متراژ کل زمین این ویلا، 250 متر و زیر بنای آن هم 180 متر می باشد، در این ویلا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است، که 2 تا از  اتاق خواب ها این ویلا، برای راحتی بیشتر شما عزیزان، مستر بوده است.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، اسناد و مدارک این ویلا به صورت، پروانه ساخت، تک برگ و... می باشد، در واقع یکی از مزایای خوب این ویلای دوبلکس سند دار بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا سند دار در شمال، هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک ویلا نخواهید داشت، سند این ویلا به صورت تک برگ، پایان کار می باشد، که به راحتی بعد از معامله می توانید برای انتقال سند اقدام کنید، خرید ویلا سند دار، در واقع نشان دهنده قانونی بودن ساخت این ویلا در شمال می باشد.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای رویال ویلا در ارتباط باشید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه رویال، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22347
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره