صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا جنگلی نیم پیلوت نما مدرن

فروش ویلا جنگلی نیم پیلوت نما مدرن

498
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22349
زمین
230 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا جنگلی نیم پیلوت نما مدرن

 

با سلام خدمت شما متقاضیان، خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، اگر قصد خرید ویلا نوساز با قیمت مناسب در شهر توریستی آمل را دارید، با ما همراه باشید.

کد ۵۹

ویلا نیم پیلوت

نما مدرن

۲۳۰ متر زمین

۱۵۰ متر بنا

۳ خواب

دو خواب مستر

کابینت نصب

مجوز ساخت

سند شورائی

حیاط سازی

انشعابات تحویل

سائیچ محله

این ویلای نیم پیلوت با تمامی امکانات به روز، آماده فروش می باشد، کافیست با مشاورین رویال ویلا برای خرید این ویلا اقدام کنید.

از امتیازات و امکانات دیگر این ویلا نیم پیلوت جنگلی، میتوان به کابینت شیک، کمد دیواری که با طراحی داخلی شیک دیزاین شده است، اشاره نمود، و هم چنین این ویلا دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، انباری داخل ملک، درب ضد سرقت،  پارکینگ مسقف اشاره نمود، برای این ویلای ارزنده 3 تا اتاق خواب در نظر گرفته شده است که 2 اتاق خواب آن به صورت مستر طراحی شده است، اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت در شمال دارید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

متراژ کل زمین این ویلا 230 متر می باشد که 150 متر آن را زیربنای مفید این ویلا تشکیل داده است، و باید بدانید که این ویلای نما مدرن کاملا نوساز بوده، به طوری که در سال 1401 بنا شده است، تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد، لازم به ذکر می باشد که  این ویلا در بافت مسکونی بنا شده است و هیچ مشکل قانونی ندارند، و سند این ویلا به صورت شورائی می باشد، که بعد از معامله می توانید اقدام به انتقال مالکیت سند نمایید، قیمت این ویلا با توجه با امکانات عالی، لوکیشن منحصر به فرد و... بسیار مناسب می باشد.

شمال کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی و طبیعت فوق العاده ی زیبا، مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است، از این سوی اکثر افراد سعی بر آن دارند، ویلایی در شمال خریداری کند، و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، خرید ویلا اقساطی یکی از پیشنهادات عالی در زمینه ی خرید ویلا در شمال محسوب می شود، از این سوی مشاورین رویال ویلا، این ویلای نیم پیلوت را با توجه به تسویه مالی به صورت نقد، اقساط به خریداران ویلا در شمال، پیشنهاد می دهند.

همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است، نمای این ساختمان از سنگ با بهترین کیفیت می باشد، که توجه هر ببینده را به خود جلب می نمایید.

 این ویلای نیم پیلوت در آمل، با تمام امکانات رفاهی و کاملی که دارد، آماده برای خرید است، که پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر بازدید از این ویلا جنگلی را توسط تیم رویال ویلا داشته باشید، اگر نیاز به مشاوره رایگان می باشید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید تا مشاوران مجرب رویال ویلا به در خواست شما در اسرع وقت رسیدگی کنند، برای تماس و ارتباط بیشتر با رویال ویلا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 22349
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره