صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در کچلده نور

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در کچلده نور

479
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22434
زمین
200 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

شوفاژ اسپلیت,پکیج و رادیاتور

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در کچلده نور

 

با سلام خدمت شما متقاضیان، خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، امروز قصد داریم، ویلایی در  بهترین منطقه در چمستان، به شما عزیزان معرفی کنیم، ما را به نگاه گرمتان همراهی کنید.

 

مشخصات و امکانات این ویلای ارزنده

کد ۶۰

چمستان

کچلده

متراژ زمین 200

متراژ بنا 200

تعداد اتاق 4

کل طبقات ساختمان 2

سال ساخت 1401

موقعیت ملک؛ شمالی، جنوبی 

مشخصه ملک؛ دوبلکس، لاکچری، شهرکی، جنگلی 

نمای ساختمان؛ کلاسیک، سنگ

تاسیسات سرمایشی و گرمایشی؛ اسپلیت، پکیج و رادیاتور

پوشش کف؛ سرامیک، سنگ، موزاییک

آشپزخانه؛ مدرن، هود، گاز رومیزی، کابینت ممبران

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

سقف کناف و دیوار نقاشی و کاغذ دیواری 

سایر امکانات؛ تراس، خواب مستر، درب ضد سرقت، کمد دیواری، مبله کامل، پنجره دو جداره، نور پردازی

حیاط اختصاصی 

نوع و تعداد پارکینگ؛ پارکینگ اختصاصی، غیر مسقف، تعداد پارکینگ 3

وضعیت سکونت؛ تخلیه

وضعیت ملک؛  سند دار، تک برگ، عرصه و اعیان

انشعابات؛ آب، برق، گاز

و....

امکانات و امتیازات ذکر شده، جزئی از امکانات این ویلای ارزنده در چمستان می باشد، همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا در سازه ی دوبلکس، در چکلده چمستان، با بهترین متریال، آماده فروش می باشد، البته موضوعی که حایز اهمیت است، باید در ابتدا بدانید که چکلده کجاست؟

روستا کچلده در شهرستان چمستان و از توابع نور، واقع شده است، که در فاصله 10 کیلومتری جاده آمل به چمستان، و بین روستاهای امیرآباد و سعادت آباد واقع گردیده است، این روستا، به خاطر مجاورت با جنگل، و وجود مناظر بکر و بی نظیر طبیعی، از چشم انداز زیبائی برخوردار هستند، و به همین دلیل ویلاهایی که در این منطقه ساخته می شوند، بی شک از طراحی منحصر به فردی ساخته می شوند.

 از آنجائی که آب و هوای شمال کشور دارای رطوبت بسیار بالای می باشد، اغلب سازندگان برای ویلاهای شمال، از متریال سنگ استفاده می کنند، زیرا سنگ در برابر شرایط جوی شمال، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، نمای این ویلای دوبلکس، از سنگ می باشد، که زیبایی این ویلا را دوچندان نموده است، پیشنهاد مشاورین رویال ویلا، بازدید از این ویلای ارزنده نوساز در نور می باشد.

این ویلای دوبلکس نما مدرن، کاملا نوساز بوده، به طوری که در سال 1401 بنا شده است، تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد، و همچنین شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد، پس اگر قصد خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد، و از همه مهم تر این ویلا به صورت مبله، آماده فروش می باشد، در واقع شما با خرید ویلا مبله در کچلده دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات و تجهیزات داخلی نمی باشید.

 این ویلای دوبلکس، دارای 200 متر زمین و 200 متر زیر بنای مفید آن می باشد، و امکانات آن می توان به؛ کابینت‌ و کمد دیواری‌، اتاق خواب های مستر، پارکینگ اختصاصی، مبله بودن، حیاط سازی مدرن و... اشاره نمود.

اگر قصد خرید ویلا سند دار در نور را دارید، می توانید به مشاورین رویال ویلا مراجعه کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه رویال، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی کچلده
  • کد ملک 22434
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره