صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس جنگلی استخردار در حومه آمل

خرید ویلا تریبلکس جنگلی استخردار در حومه آمل

454
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22435
زمین
320 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس جنگلی استخردار در حومه آمل

 

با سلام خدمت شما متقاضیان، خرید ویلا در شمال، همانطور که می دانید، امروزه افراد زیادی به دنبال ویلا در شمال، برای سکونت و یا سرمایه گذاری می باشند، از این سوی مشاورین مجرب رویال ویلا، بهترین فایل ها را برای ارائه به شما، آماده کرده اند، اگر قصد خرید ویلا در آمل را دارید، ما را تا انتهای آگهی همراهی کنید.

 

باید بدانید که این ویلا در سازه ی تریبلکس، در یکی از روستاهای آمل، در انچپل، توسط مهندسن حرفه ای، طراحی و احداث شده است، این ویلای جنگلی، دارای متراژ زمینی به مساحت 320 متر مربع و زیربنای 400 متر می باشد، برای این ویلای مدرن، 4 اتاق خواب در نظر گرفته شده است، که برای راحتی شما عزیزان، به صورت مستر تعبیه شده است، اگر شما به دنبال خرید ویلا نوساز در آمل هستید، می توانید این ویلا را در الویت قرار دهید، زیرا این ویلا در سال 1401 ساخته شده است، و تمامی انشعابات لازم را همچون؛ آب و برق و گاز را دریافت نموده است.

موقعیت ملکی این ویلا، شمالی و جنوبی می باشد، از این سوی به طبیعت زیبای شمال، دید کافی خواهید داشت، نمای این ویلای لاکچری به صورت مدرن، و ترکیبی از شیشه و سنگ می باشد، که زیبایی این ویلا را دوچندان نموده است، این ویلای تریبلکس در آمل، دارای امکانات بینظیری می باشد، و می توان به؛ تاسیسات سرمایی و گرمایشی کامل از اسپلیت پکیچ و رادیاتور، گرمایش از کف و... سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، پوشش کف؛ سنگ، سرامیک، موزاییک، درب ضد سرقت، آیفون تصویری، کمد دیواری، انباری، پنجره دو جداره، لوستر، نور پردازی و.... اشاره نمود، شما با خرید ویلا تریبلکس در آمل، صاحب یکی از لاکچری ترین ویلا در این منطقه خواهید شد.

همانطور که می توانید از تصاویر موجود مشاهده کنید، این ویلا دارای آشپزخانه ایی مدرن و به روز می باشد که، با امکاناتی همچون؛ کابینت ام دی اف، جزیره مدرن، شیرآلات شیک، هود، گاز رومیزی و... دیزاین شده است، همچون فضای داخلی ویلا با سقف کناف، کچ بری، چوب کاری، کاغذ دیواری و.... طراحی شده است، دیگر امتیازات این ویلا به صورت زیر می باشد؛

نوع و تعداد پارکینگ؛ پارکینگ اختصاصی، غیر مسقف، عداد پارکینگ 4

استخر دار

وضعیت سکونت؛ تخلیه

وضعیت ملک؛  قولنامه ای

امتیازات؛ آب، برق، گاز

همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا در منطقه ی جنگلی و خوش آب و هوای آمل، در سازه ی مدرن تریبلکس، با بهترین متریال، در انچپل طراحی و احداث شده است، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید، 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید.

شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای رویال ویلا در ارتباط باشید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه رویال، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 22435
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره