صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در نور

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در نور

467
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22438
زمین
200 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
2
اتاق
1
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در نور

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز رویال ویلا، امیدوارم حالتون خوب باشه، امروز قصد داریم، در این آگهی یک دستگاه ویلای دوبلکس در نور را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در نور را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای ارزنده با متراژ زمینی به مساحت 200 متر مربع و زیر بنای 80 متر، آماده فروش می باشد، این ویلا در سازه ی دوبلکس، در سال 1400 در نور طراحی و ساخته شده است، مشخصات این ویلا به صورت زیر می باشد؛


موقعیت ملک: شمالی، جنوبی
مشخصه ملک: دوبلکس، جنگلی
نمای ساختمان: مدرن، شیشه، سیمان سفید
تاسیسات سرمایشی و گرمایشی: اسپلیت، پکیج و رادیاتور، شومینه
پوشش کف: سرامیک، سنگ، موزاییک، سیمان
آشپزخانه: ام دی اف، کلاسیک، صفحه چوب، هود، گاز رومیزی
سرویس بهداشتی و حمام: ایرانی و فرنگی
سقف و دیوار: نقاشی، گچ
سایر امکانات: تراس، درب ضد سرقت، شومینه، نیمه مبل، نور پردازی
نوع و تعداد پارکینگ: پارکینگ اختصاصی، غیر مسقف، تعداد پارکینگ 3
وضعیت سکونت: تخلیه
وضعیت ملک:  قولنامه ای
امتیازات: آب، برق، گاز

همانطور که می توانید از تصاویر موجود مشاهده کنید، این ویلای ارزنده دارای طراحی منحصر به فردی می باشد، این ویلای  نقلی دوبلکس، مناسب افرادی که به دنبال ویلای نقلی هستند، گزینه مناسبی می باشد، لازم به ذکر می باشد که  پوشش کف ویلا سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف می باشد؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی می باشد.

این ویلای دوبلکس نقلی، دارای 200 متر زمین می باشد که 80 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 1 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است، و تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا در نور احداث شده است، در واقع لوکیشن قرار گیری این ویلا بسیار عالی می باشد، به صورتی که دسترسی این ویلا به جاده اصلی و امکانات رفاهی بسیار راحت می باشد، شما با خرید ویلا دوبلکس در نور، به راحتی به شهرهای آمل، نوشهر، چمستان و.... دسترسی راحتی خواهید داشت، و از همه مهم تر همزمان به دو موقعیت عالی جنگل و دریا دسترسی خواهید داشت که، می توانید، نهایت لذت را از این دو طبیعت منحصر به فرد در شمال، ببرید.

 

حیاط این ویلا با سنگ کف پوش شده، که فضای متفاوتی را ایجاد نموده است، این ویلا با درختان، محوطه سازی شده است، که شما می توانید مطابق علایق و سلیقه خود، با مبلمان اسپرت و حصیری دیزاین کنید، تا در شب های تابستان، لحظات خوبی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

از اینکه تا پایان این آگهی با من همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال کشور، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید؛ همچنین می توانید از طریق دکمه گفت و گوی آنلاین، به صورت آنی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 22438
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره