صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا شمال نیم پیلوت نماسنگی

فروش ویلا شمال نیم پیلوت نماسنگی

483
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22440
زمین
250 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا شمال نیم پیلوت نماسنگی

 

سلام و عرض ادب به همه ی همراهان محترم سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید، امروز در خدمت شما سروران گرامی با معرفی یک ویلای ارزنده در آمل هستیم، با ما همراه باشید.

 

 

کد ۶۵

آمل_انجه پل

متراژ زمین 250

متراژ بنا 150

تعداد اتاق 3

کل طبقات ساختمان 2

سال ساخت 1401

نیم پیلوت

نوساز

موقعیت ملک: شمالی، جنوبی

مشخصه ملک: لاکچری، اختلاف سطح، شهرکی، جنگلی

نمای ساختمان: کلاسیک، سنگ، سرامیک

مشاعات: استخر

تاسیسات سرمایشی و گرمایشی: اسپلیت، پکیج و رادیاتور

پوشش کف: سرامیک، سنگ، موزاییک

آشپزخانه: ام دی اف، چوب، هود، گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام: ایرانی، فرنگی

سقف و دیوار: نقاشی، گچ، کاغذ دیواری، چوب کاری

سایر امکانات: تراس، خواب مستر، درب ضد سرقت، پنجره دو جداره، حیاط اختصاصی

نوع و تعداد پارکینگ: پارکینگ اختصاصی، غیر مسقف، تعداد پارکینگ 3

وضعیت سکونت: تخلیه

وضعیت ملک: قولنامه ای، سند دارد

امتیازات: آب، برق، گاز

و....

از مزیت های مهم این ویلا که باید به آن اشاره کرد، شهرکی بودن ویلا می باشد؛ این ویلا به دلیل شهرکی بودن، دارای امنیت بسیار زیادی می باشد، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که امنیت ویلا و منطقه در الویت قرار دارد، گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد، و این ویلای نوساز در منطقه ی جنگلی انجپل، در زمینی به متراژ 250 متر مربع و زیر بنای نیم پیلوت به متراژ 150 متر با 3 اتاق خواب، احداث شده است، این ویلا نوساز بوده و در سال 1401 تمامی انشعابات لازم را همچون؛ آب، برق، گاز را دریافت نموده است، کافیست شما با خرید این ویلا استخر دار، برای سکونت اقدام نمایید.


لازم به ذکر می باشد که، امروزه نما مدرن برای ویلاها از جمله سبک‌ های پرکاربرد، برای طراحی انواع ویلاهای شمال می باشد، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، نمای این ویلا از سنگ می باشد، که زیبایی این ویلا را دوچندان نموده است، نمای سنگ از مقاومت بالایی در برابر رطوبت شمال برخوردار می باشد.

این ویلای نیم پیلوت جنگلی در نزدیکی شهرستان آمل، با بهترین متریال احداث شده است، در واقع شما با خرید ویلا در روستاهای آمل، دسترسی راحتی به شهرهای آمل، نور، چمستان و... خواهید داشت، با خرید ویلا نیم پیلوت در شمال، علاوه بر آنکه می توانید از طبیعت و آب و هوای عالی شمال نهایت لذت را ببرید، می توانید یک سرمایه گذاری هوشمندی را به ارمغان آورید.

 

تیم رویال ویلا مفتخر است که پس از سال‌ ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و.. رضایت مشتریان گرامی خود را جلب کند، در واقع شما متقاضیان خرید ویلا در شمال، چنانچه قصد خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این مناطق دنج و سرسبز را دارید، می توانید به رویال ویلا مراجعه کنید، برای دریافت مشاوره میتوانید به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در پایین صفحه قرار دارد، اقدام کنید، و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت قرار دارد استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید. 


محدوده آدرس: حومه آمل
  • کد ملک 22440
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره