صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت شهرکی استخردار سنددار در آمل

خرید ویلا فلت شهرکی استخردار سنددار در آمل

198
قیمت
6,300,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23039
زمین
500 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت شهرکی استخردار سنددار در آمل

عرض سلام و ادب و احترام به همه ی هم میهنان عزیز؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم از بزرگ ترین نعمت خداوند، یعنی سلامتی بر خوردار باشید.

امروز همراه شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت شهرکی استخردار سنددار در آمل را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، این آگهی را از دست ندهید.

 این ویلای لاکچری و مدرن، ۵۰۰ متر زمین دارد و به همین دلیل به آن ویلا باغ هم می توان گفت؛ متراژ کل بنای مفید این سوپر ویلا، ۳۰۰ متر می باشد که یک متراژ بسیار زیاد است و کمتر ویلایی با این متراژ در شمال وجود دارند؛ به لطف متراژ زیربنای زیاد، این ویلا دارای ۳ اتاق خواب بزرگ و دلباز می باشد که تمامی اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین برای راحتی بیشتر ساکنین آن، در هر اتاق کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

این ویلای اکازیون کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است و تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 نمای فوق العاده جذاب و دیدنی این ویلا به صورت مدرن می باشد؛ این نما بسیار حرفه ای طراحی شده و دارای ترکیب رنگی زیبا می باشد؛ همچنین به دلیل بهره گیری از شیشه، نورگیر ویلا بسیار عالی و دلباز می باشد؛ شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما مدرن سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 این ویلا دارای سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد؛ امروزه یکی از مهم ترین اولویت خریداران ویلا به ویژه در شمال کشور، سند تک برگ می باشد؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید و خرید ویلا سنددار برایتان مهم است، این ویلا بی شک گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 یکی دیگر از مزیت های مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ همانطور که می دانید، ویلاهای شهرکی دارای گیت نگهبانی هستند که ورود و خروج به شهرک را کنترل می کنند؛ پس شما با خرید ویلا شهرکی، خیالتان از بابت امنیت ویلا و آن منطقه آسوده خواهد بود.

 در این ویلا استخر چهار فصل با تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده است که می توانید در تمامی فصول سال از آن لذت ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر کلیک کنید.

 

از اینکه رویال ویلا را برای خرید ویلا در شمال بر گزیدید از شما سپاس گزاریم؛ چنانچه علاوه بر اطلاعات ارائه شده، به مشاوره بیشتری نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

محدوده آدرس:
  • کد ملک 23039
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره