صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت ارزنده در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت ارزنده در آمل

208
قیمت
3,000,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23040
زمین
250 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت ارزنده در آمل

سلام و درود فراوان بر همه ی همراهان محترم املاک رویال ویلا؛ امیدوارم ایام به کامتون باشه و اوقات خوشی را سپری کنید؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

 باز هم مهمان نگاه گرم شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت ارزنده در شهر جنگلی آمل بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا آمل هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا همانطور که در عنوان خواندید، در شهر زیبا و جنگلی آمل بنا شده است؛ این شهر که یکی از شهر های زیبا و خوش آب و هوای استان مازندران می باشد، با شهرهای بابل، چمستان، محمودآباد و فریدونکنار همجوار و همسایه می باشد؛ همچنین لازم به ذکر است که آمل در همسایگی پایتخت کشور یعنی تهران نیز می باشد که به همین دلیل، آمل دارای موقعیت مکانی بسیار ویژه‌ ای است.

این ویلا بصورت نیم پیلوت و در یکی از روستاهای بسیار خوش آب و هوا و سرسبز آمل بنا شده است؛ ویلای نیم پیلوت معمولاً دارای متراژ بیشتری نسبت به ویلای فلت می باشد و از همین رو بین ویلای فلت و دوبلکس قرار می گیرد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا ارزنده هستید، خرید ویلا نیم پیلوت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

متراژ کل زمین این ویلای ارزنده ۲۵۰ متر و زیربنای آن هم ۱۵۰ متر می باشد؛ در این ویلا، ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین برای هر اتاق به صورت جداگانه کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است.

این ویلا در سال ۱۴۰۱ بنا شده است و کاملا نو ساز است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به صورت اختصاصی نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 نمای ویلا از جنس سنگ و آجر می باشد که چهره بسیار زیبا و کلاسیک را برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ همانطور که می دانید، سنگ دارای مقاومت بالایی می باشد که می‌تواند طی سال های طولانی زیبایی خود را حفظ کند؛ پس اگر شما هم به دنبال خرید ویلا نماسنگ هستید کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید؛ ناگفته نماند که یک تراز بزرگ و دلباز با ویوی جنگل و کوهستان در جلوی ویلا طراحی شده است.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد؛ پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن نیز کناف کاری شده است که با هالوژن و نور مخفی تزیین شده است.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم؛ شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که برای هر آگهی به صورت اختصاصی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23040
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره