صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت نیم مبله در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت نیم مبله در آمل

226
قیمت
2,650,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23041
زمین
220 متر مربع
بنا
134 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

مبله نیم مبله

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نیم مبله در آمل

سلام و درود بر همه ی بینندگان و دنبال کنندگان سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و اوقت خوشی رو سپری کنید.

درخدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نیم مبله در شهرستان سرسبز آمل؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا مبله هستید، این آگهی را از دست ندهید.

 این ویلا به صورت نیم پیلوت بنا شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت با اختلاف سطح نیم طبقه ای از زمین بنا می شوند؛ به گونه ای که بخشی از ویلا هم سطح با زمین و ما بقی در ارتفاع چند پله ای قرار می گیرد؛ معمولا اتاق نشیمن و آشپزخانه در طبقه هم سطح و اتاق خواب یا اتاق خواب ها در طبقه ی بالاتر قرار می گیرند؛ این نوع ویلا دارای طراحی بسیار زیبا و خاصی می باشند و از همین رو طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نیم پیلوت هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نیم پیلوت سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

وقتی می گوییم نیم مبله، یعنی بخشی از وسایل داخلی ویلا موجود می باشد که نیاز نیست خریدار برای تجهیز کردن مجدد آن وقت بگذاره و هزینه اصافی پرداخت کند؛ این ویلا هم به صورت نیم مبله به فروش می رسد.

نمای زیبای آن به صورت سنگی و با طراحی رومی می باشد؛ از مهم ترین شاخصه ها و زیبایی های نماهای رومی، ستون های بلند و تراس بزرگ و دلباز در نما می باشد؛ چه بهتر که این نوع نما از جنس سنگ باشند؛ زیرا سنگ دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و می تواند در برابر تغییرات جوی هوا، زیبایی خود را حفظ کند؛ اگر مایل به خرید ویلا نما رومی یا خرید ویلا نماسنگ هستید، ما در مجموعه رویال ویلا، ویلاهای زیادی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید از آن ها دیدن فرمایید.

باغچه کاری این ویلا به لطف متراژ مناسب، بسیار زیبا و سر سبز می باشد که یک محیط کاملا آرام و دلنشینی را به ارمغان آورده است؛ باغچه ویلا دارای انواع گیاهان و درختان زینتی می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا ۲۲۰ متر و زیربنای مفید آن هم ۱۳۴ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری است.

 یکی از نکات مهم این است که ویلا تا امروز کلید نخورده نیست و کاملا نو ساز می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید فرم درخواست مشاوره را پر کرده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: حومه آمل
  • کد ملک 23041
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره