صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی ارزان قیمت در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی ارزان قیمت در آمل

223
قیمت
1,370,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23042
زمین
120 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی ارزان قیمت در آمل

 سلام و ارادت خدمت بینندگان عزیز سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون بی نظیر باشه و لحظات خوشی را در حال سپری کردن باشید.

 امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی ارزان قیمت در آمل بپردازیم؛ پس چنانچه به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، این ویلا را از دست ندهید.

 این ویلا که در شهر زیبای آمل بنا شده است، دارای ۱۲۰ متر زمین و ۷۰ متر زیربنای مفید می باشد؛ در این ویلای ارزان قیمت، ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ قابل ذکر است که این ویلا کاملا نوساز بوده و درسال ۱۴۰۱ بنا شده است و تا کنون کلید نخورده است.

 این ویلا در یک لوکیشن بسیار عالی بنا شده است؛ دسترسی ویلا به جاده اصلی، مراکز رفاهی، مراکز تفریحی، قصابی، نانوایی، هایپرمارکت و ... بسیار آسان می باشد؛ همانطور که در عنوان آگهی خواندید، این ویلا در شهر آمل بنا شده است؛ شهر آمل یکی از پیشگامان در صنعت ساخت و ساز می باشد که توانسته است پیشرفت چشم گیری در این صنعت داشته باشد؛ این شهر به دلیل داشتن روستاهای جنگلی متعدد، توانسته است ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای دهد؛ از همین رو، افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، خرید ویلا آمل را انتخاب می کنند.

 شرایط پرداخت این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد که در این بازار آشفته، به تنهایی یک مزیت بسیار مهم می باشد؛ پس اگر شما هم به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، تا بخشی از مبلغ را به صورت نقد و ما بقی را به صورت اقساطی بپردازید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

 یکی دیگر از مزیت های شاخص این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ امروزه داشتن سند تک برگ یکی از مهم ترین خواسته های خریداران ویلا در شمال می باشد؛ همچنین ناگفته نماند که این ویلا دارای پروانه پایان کار نیز می باشد.

چنانچه شما هم به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 

از اینکه تا انتهای آگهی با نگاه گرمتان همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم؛ شما همراهان و هموطنان عزیز می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، با کارشناسان و مشاوران حرفه ای رویال ویلا در ارتباط باشید؛ به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: محدوده آمل
  • کد ملک 23042
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره