صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت ارزان قیمت شهرکی در آمل

خرید ویلا فلت ارزان قیمت شهرکی در آمل

186
قیمت
1,650,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23043
زمین
180 متر مربع
بنا
95 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت ارزان قیمت شهرکی در آمل

سلام و درود بر همه ی هم میهنان عزیز و دوست داشتنی؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید؛ جیبتون پر پول و لبتون همیشه خندون.

 امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت ارزان قیمت شهرکی در آمل بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا فلت را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 متراژ کل زمین این ویلا ۱۸۰ متر و زیربنای آن ۹۵ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در تمامی اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر ساکنین آن، کمددیواری در نظر گرفته شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای فلت در شهر آمل بنا شده است؛ این شهر دارای آب و هوای بسیار عالی و تمیز می باشد و از همین رو طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا آمل هستید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهایی که در این شهر زیبا بنا شده است دیدن نمایید.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد؛ امروزه به دلایل مختلفی مثل نوسانات قیمت در بازار، کمتر ویلایی دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی می باشد؛ اما خوشبختانه مالک این ویلا، مایل به فروش آن به صورت اقساطی نیز می باشد؛ پس اگر نقدینگی کافی برای خرید ویلا در شمال نیستید و به دنبال خرید ویلا اقساطی می گردید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

 دسترسی این ویلا به مراکز رفاهی و تفریحی، مرکز شهر و از همه مهم تر، جنگل بسیار آسان و ساده می باشد.

شما عزیزان اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی می باشید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای جنگلی سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

نمای زیبا و چشم نواز این ویلا به صورت مدرن و از جنس سنگ می باشد که با هارمونی رنگی بسیار شیکی طراحی شده است.

یکی از مزیت های مهم و قابل توجه این ویلا شهرکی بودن آن می باشد؛ ویلاهای شهرکی از آن جایی که در یک منطقه مشخص شده بنا می شوند و اغلب دارای نگهبانی و دوربین مداربسته هستند، امنیت بسیار بالایی دارند؛ از همین رو اگر شما هم قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد اقدام نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23043
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره