صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا در شمال فقط با 500 میلیون پیش پرداخت

خرید ویلا در شمال فقط با 500 میلیون پیش پرداخت

209
قیمت
1,470,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23044
زمین
130 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا در شمال فقط با 500 میلیون پیش پرداخت

سلام و درود فراوان بر همه ی هم وطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز در خدمت شما هستیم تا یک ویلای خوش قیمت که در شمال کشور بنا شده است را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم؛ پس چنانچه به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، این آگهی را از دست ندهید.

 این ویلا در شهر آمل بنا شده است؛ این شهر یکی از شهرهای بزرگ، زیبا و خوش آب و هوای استان مازندران می باشد؛ شهر آمل به دلیل داشتن جنگل های زیبا و سر سبز و روستاهای دیدنی، سالانه میزبان مسافران زیادی می باشد که از تمامی نقاط کشور به این شهر سفر می کنند.

شما می توانید برای مشاهده و خرید ویلا آمل روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است دیدن نمایید.

 این ویلا به صورت فلت بنا شده است؛ ویلاهای فلت هم سطح با زمین یا با اختلاف چند پله ای بنا می شوند؛ این نوع ویلا در بین خریداران محبوبیت زیادی دارد؛ زیرا ویلاهای فلت دارای ساختاری ساده هستند و از همین رو قیمتشان نسبت به سایر ویلاها ارزان تر می باشد؛ همچنین خرید ویلا فلت برای افرادی که سن و سالشان بالاست، بهترین مورد می باشد؛ زیرا برای دسترسی به حیاط یا عبور و مرور نیاز به پیمودن پله ها نیست.

 نمای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ ترکیب رنگی که در نمای این ویلای جنگلی به کار رفته است، چهره ی بسیار زیبایی از این ویلا را به ارمغان آورده است؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نمای مدرن سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا ۱۳۰ متر و زیربنای آن هم ۸۰ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است که می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

 حیاط سازی این ویلا بسیار شیک و زیبا می باشد؛ همچنین قسمتی از حیاط برای پارک ماشین در نظر گرفته شده است.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: تازه آباد
  • کد ملک 23044
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره