صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در آمل

233
قیمت
2,500,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23045
زمین
130 متر مربع
بنا
135 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

دوبلکس طرح دوبلکس

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در آمل

سلامی مجدد به روی ماه شما عزیزان دل؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و خنده همیشه روی لباتون جاری باشه.

امروز یک ویلای خاص، با نمایی زیبا و جذاب را برای معرفی به شما عزیزان آماده کرده ایم؛ پس خوشحال می شویم که تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا در آمل بنا شده است؛ شهرستان آمل یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین شهر استان مازندران می باشد که با شهرهای فریدونکنار، چمستان، محمودآباد و مهم تر از همه، پایتخت کشور یعنی تهران همسایه و همجوار می باشد؛ اگر علاقمند به آب و هوای خنک جنگلی و کوهستانی هستید، خرید ویلا آمل به شما پیشنهاد می شود.

این ویلا دارای نمای مدرن بسیار زیبا و جذاب با ترکیب کامپوزیت، سنگ و آجر 3 سانتی می باشد؛ این نوع نما بسیار دیدنی هستند و ترکیبی که با باغچه انجام می شود، فضای دلنشینی را به ارمغان آورده است؛ اگر علاقمند به خرید ویلا نما مدرن هستید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای نما مدرن سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلای نما مدرن ۱۳۰ متر می باشد و همچنین زیربنای آن ۱۳۰ متر است؛ ۲ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ البته این نکته هم مهم است که بدانید تا امروز این ویلا کلید نخورده و نو ساز است.

 دسترسی این ویلا به جنگل، جاده اصلی، مراکز رفاهی، هایپر مارکت و ... بسیار آسان می باشد.

 از سایر امکانات این ویلا می توان به تراس، درب ضد سرقت، آیفون تصویری، کمد دیواری، انباری، درب ریموت دار، لوستر، نور پردازی، حیاط اختصاصی اشاره کرد.

 پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده است که با نور مخفی و همچنین لوستر تزئین شده است.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت ام دی اف، صفحه چوب، هود و گاز رومیزی می باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ شرایط اقساطی امروزه در این اوضاع نابسامان قیمتی، یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می شود؛ شما می توانید با پرداخت بخشی از قیمت ویلا، کلید آن را تحویل گرفته و ما بقی آن را طی اقساط چندین ماهه بپردازید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای اقساطی سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23045
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره