صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت نمامدرن ارزان در آمل

خرید ویلا فلت نمامدرن ارزان در آمل

237
قیمت
1,400,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23046
زمین
120 متر مربع
بنا
60 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نمامدرن ارزان در آمل

سلام به دوستان و هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن ارزان قیمت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این ویلا در شهرستان آمل بنا شده است؛ دسترسی این ویلا به جنگل بسیار ساده و آسان می باشد؛ همچنین به واسطه شهر محمودآباد، نور و فریدونکنار می توانید به دریای خزر نیز دسترسی داشته باشید؛ برای مشاهده و خرید ویلا آمل کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلا ۱۲۰ متر می باشد که ۶۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ در این ویلا ۲ اتاق خواب که به صورت مستر نیز می باشند در نظر گرفته شده است؛ این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است.

 این ویلا داخل یک شهرک ویلایی برند با نگهبانی دائمی بنا شده است؛ ویلاهای شهرکی به دلیل قرار گیری در یک منطقه مشخص و داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، دارای امنیت بسیار بالایی می باشند؛ اگر شما هم قصد سکونت دائمی در ویلای خود ندارید و فقط روزهای خاصی از سال را به ویلای خود سفر می کنید، یقینا امنیت برایتان در اولویت قرار دارد؛ پس برای شما عزیزان، خرید ویلا شهرکی بهترین و مناسب ترین گزینه است.

 نمای ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ نماهای مدرن دارای طرح های بسیار زیادی هستند و با متریال هایی مصل سنگ، کامپوزیت، شیشه، سیمان، آجر و ... طراحی می شوند؛ متریال مورد استفاده در این ویلا، سنگ، شیشه و آجر می باشد که هارمونی رنگی بسیار زیبایی را به ارمغان آورده اند؛ چنانچه شما هم از علاقمندان خرید ویلا نما مدرن هستید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای نما مدرن سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده است؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد.

برای امنیت هرچه بیشتر ویلا، درب ورودی آن ضد سرقت تعبیه شده است؛ همچنین برای جلوگیری از ورود صداهای مزاحم به داخل ویلا، تمامی پنجره ها به صورت دوجداره می باشند.

 اگر قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارید، بدون شک خرید ویلا فلت یکی از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان می باشد.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی است؛ شما می توانید بخشی از مبلغ کل ویلا را پرداخت کرده و ما بقی آن را طی اقساط چند ماهه بپردازید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: حومه آمل
  • کد ملک 23046
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره