صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا شمال اقساطی فقط با 400 میلیون پیش

خرید ویلا شمال اقساطی فقط با 400 میلیون پیش

226
قیمت
1,300,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23047
زمین
120 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا شمال اقساطی فقط با 400 میلیون پیش

سلام و درود فراوان بر همه ی همراهان عزیز سایت رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز باز هم مهمان نگاه شما هستیم تا یک ویلای دیگر در شمال کشور را به شما معرفی کنیم؛ ویلایی که تنها با پرداخت 400 میلیون می توانید صاحب آن شوید؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

این ویلا به صورت فلت بنا شده است؛ ویلاهای فلت به ویلاهایی گفته می شود که هم سطح با زمین بنا می شوند؛ این نوع ویلا از نظر بنا کمی جمع و جور تر نسبت به سایر ویلاها هستند؛ همچنین بدلیل نداشتن پله، اغلب مورد توجه افراد میانسال و کهنسال قرار می گیرند؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، خرید ویلا فلت یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلا ۱۲۰ متر می باشد که ۷۰ متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا طراحی شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای نما مدرن کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است و تا کنون کلید نخورده است و شما می توانید اولین مالک آن باشید.

 قابل توجه ترین و برترین مزیت این ویلای فلت، داشتن شرایط پرداخت اقساطی آن می باشد؛ اگر شما دارای نقدینگی کامل برای خرید ویلا در شمال نیستید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد؛ شما می توانید با پرداخت بخشی از قیمت کل ویلا، مالک آن شده و حتی می توانید در ویلا مستقر شوید و ما بقی قیمت آن را طی اقساط چندین ماهه بلند مدت بپردازید؛ البته ناگفته نماند که این اقساط بدون بهره می باشند.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک کنید.

 نمای ویلا به صورت مدرن می باشد که در کنار باغچه کاری حرفه ای و زیبا، فضای بسیار زیبا و دلنشینی را به ازمغان آورده است؛ ویلاهای نما مدرن امروزه به دلیل پیشرفت صنعت ساخت و ساز ویلا به ویژه در شمال کشور، بیشتر دیده می شوند؛ جنس نمای این ویلا از سنگ و رنگ آن مشکی می باشد که بر زیبایی آن افزوده است؛ اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای نما مدرن سایت تخصصی رویال ویلا دیدن نمایید.

 

اگر به اطلاعات و مشاوره بیشتری نیاز داشتید، کارشناسان و متخصصان املاک رویال ویلا آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی قرار دارد را پر کنید یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23047
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره