صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در آمل

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در آمل

244
قیمت
4,200,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23048
زمین
500 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در آمل

 سلام به تک تک شما دوستان و همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم تو آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ بهترین ها برای شما عزیزان رقم بخوره.

امروز قصد داریم تا در این آگهی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن شهرکی در آمل را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا همانطور که در عنوان خواندید، در شهر زیبای آمل بنا شده است؛ شهر آمل یکی از شهرهای مرکزی و مهم استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری همچون جنگل، کوه، پارک های جنگلی و ... سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از تمامی نقاط کشور می باشد؛ اگر پایتخت نشین هستید، خرید ویلا آمل برای شما بسیار عالی می باشد؛ زیرا این شهر با تهران همسایه و همجوار است.

 متراژ کل زمین این ویلا ۵۰۰ متر و زیربنای مفید آن نیز ۲۵۰ متر است؛ ۳ اتاق خواب بزرگ و دلباز البته مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب و آماده بهره برداری می باشد؛ لازم به ذکر است که این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است و تا کنون کلید نخورده است.

 نمای زیبای این ویلا به صورت نما مدرن و با متریال شیشه، سنگ و سیمان طراحی و اجرا شده است؛ نمای مدرن امروزه در شمال کشور پیشرفت چشمگیری داشته است؛ این نوع نما در طرح های گوناگون و البته با متریال های مختلف طراحی می شوند؛ افرادی که به طرح های جدید علاقمند هستند، خرید ویلا نما مدرن برایشان پیشنهاد می شود.

 این ویلا که به صورت دوبلکس و در ۲ طبقه بنا شده است، در یک شهرک برند با نگهبانی دائم و دوربین مداربسته بنا شده است که امنیت ویلا را تا حد زیادی افزایش داده است؛ اگر شما فقط روزهای تعطیل یا روزهای خاصی از سال را به ویلای خود سفر می کنید، خرید ویلا شهرکی بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.

سایر امکانات این ویلا شامل درب ضد سرقت، انباری، باربیکیو، پنجره دو جداره، لوستر، حیاط اختصاصی می باشد.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق به مشاوره بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23048
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره