صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس سنددار نماسنگ در آمل

خرید ویلا دوبلکس سنددار نماسنگ در آمل

223
قیمت
5,200,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23049
زمین
270 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار نماسنگ در آمل

سلام و درود فراوان بر همه ی دوستان و همراهان عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب و دلتون شاد باشه.

در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نماسنگ سنددار در آمل را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا آمل هستید تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا در شهرستان زیبای آمل بنا شده است؛ این شهر یکی از خوش آب و هوا ترین و زیباترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود که با پایتخت کشور نیز همجوار می باشد و راه ارتباطی بین استان مازندران و تهران است؛ شهر آمل به دلیل داشتن مزیت هایی که ذکر شد، یکی از پیشگامان صنعت ویلاسازی در این استان است.

این ویلا در ۲ طبقه و به شکل دوبلکس بنا شده است؛ ویلاهای دوبلکس به ویلاهایی که می شود که دارای ۲ طبقه هستند؛ این نوع ویلا فضای بیشتری را در اختیار ساکنین قرار می دهد و از همین رو طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ گر شما هم از علاقمندان خرید ویلا دوبلکس هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای دوبلکس سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 نمایی که برای این ویلا در نظر گرفته شده است، تلفیقی از سنگ و آجر می باشد که زیبایی خاص و مهیجی دارد؛ در نما ستون های بلند و تراس بسیار بزرگ و دلباز در نظر گرفته شده است که ویوی آن، جنگل های سر سبز شمال کشور می باشد؛ یکی از مزیت های سنگ در برابر سایر نما ها مثل سیمان، مقاومت بالای سنگ در برابر بارش و تغییرات هوا می باشد؛ به همین دلیل است که سنگ می تواند زیبایی خود را طی سال های طولانی حفظ نماید.

برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ دیگر کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلای سنددار دوبلکس، ۲۷۰ متر و زیربنای آن ۲۵۰ متر می باشد؛ ۴ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی خواب ها دارای پنجره و ویوی بسیار دلباز و همچنین نورگیر عالی می باشند؛ ناگفته نماند که در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

 یکی دیگر از مزیت های شاخص این ویلای دوبلکس، سنددار بودن آن می باشد که یک ویژگی بسیار عالی برای آن محسوب می شود؛ اگر برای شما هم سند در اولویت قرار دارد، بدون شک این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ شما با خرید ویلا سنددار، آسودگی خاطر خواهید داشت؛ زیرا می دانید که تمامی مراحل قانونی ویلا طی شده و هیچ مشکلی ندارد و در آینده هم نخواهد داشت.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب و آماده بهره برداری می باشد.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان؛ اگر به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده یا بخ بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

محدوده آدرس:
  • کد ملک 23049
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره