صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس سنددار استخردار در آمل

خرید ویلا دوبلکس سنددار استخردار در آمل

246
قیمت
4,500,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23050
زمین
300 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار استخردار در آمل

  با سلام خدمت همراهان همیشگی رویا ویلا؛ از این که ما را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید بسیار خرسندیم.

فرض کنید شما در بهشت همچون شمال زندگی می‌ کنید؛ اگر شما در یکی از این سه لوکیشن ویلایی را خریداری کنید، به ترتیب در دل آن موقعیت جغرافیایی یعنی همچون جنگل، دریا و کوه قرار می گیرید؛ طبیعتاً نمی شود هر سه موقعیت را در یک لوکیشن داشت؛ زیرا آن لوکیشن مطمئنا جزو منابع طبیعی خواهد بود و شما حق ساخت در آن را نخواهید داشت؛ امروز قصد داریم تا شما را با فایلی رو به رو کنیم که زیبایی های شمال را از هر سه لوکیشن برایتان تداعی کند.

این ویلا در لوکیشن جنگلی حومه شهر آمل واقع شده است؛ دسترسی این ویلا به جنگل های سر سبز حتی بدون ماشین هم بسیار آسان و ساده می باشد؛ پس یقینا اگر از علاقمندان خرید ویلا جنگلی هستید، این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

ولی این ویلا یک استخر روباز چهار فصل دارد که می تواند حس‌ و حال دریای خزر را برایتان به وجود آورد؛ فرض کنید شما از خواب بیدار میشین و مستقیم وارد استخر میشین؛ واقعا حس خیلی خوبی به آدم دست میده؛ پس شما با خرید ویلا استخردار، حتی دریای خزر رو هم تو خونت داری.cool

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس ۳۰۰ متر و زیربنای آن هم ۲۵۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا طراحی شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 یکی از موارد مهمی که در این ویلا وجود دارد، سند دار بودن و البته داشتن پایان کار می باشد؛ امروزه بیشتر ویلاها بدون سند بنا می شوند اما این ویلا تمامی مراحل ساخت را به طور قانونی طی کرده و دارای سند رسمی می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن و قانونی آسوده می سازد.

 شما برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

نمای زیبای این ویلا به صورت نماسنگ با تراس و ستون های بلند می باشد؛ چشم انداز زیبای تراس هم به سمت جنگل های سر سبز شمال کشور می باشد؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا نماسنگ هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

از سایر امکانات این ویلا می توان به درب ضد سرقت، شومینه، آیفون تصویری، کمد دیواری، انباری، باربیکیو، پنجره دو جداره، لوستر، نور پردازی و حیاط اختصاصی اشاره داشت.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23050
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره