صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نقلی شهرکی در سالده نور

خرید ویلا نقلی شهرکی در سالده نور

258
قیمت
950,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23051
زمین
130 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نقلی شهرکی در سالده نور

 سلام به روی ماهتون؛ وقتتون بخیر؛ خرید ویلا در شمال یکی از پرطرفدارترین نوع خرید ویلا در کشور می باشد زیرا شمال کشور به دلیل آب و هوای بی نظیری که دارد چهار فصل سال را به معنای واقعی برایتان به ارمغان می آورد؛ در این آگهی با ما همراه باشید تا یک دستگاه ویلای ارزان قیمت در بهشتی به نام روستای سالده را معرفی کنیم.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، این ویلا با متراژ کم در ساختار، دارای ۸۰ متر بنا با دو اتاق خواب می باشد؛ متراژ کل زمین آن ۱۳۰ متر است و شما این ویلا را فقط و فقط با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان می توانید خریداری کنید؛ تقریباً در این رنج قیمتی نمی توان ویلایی را یافت اما مالک این ویلا به دلیل پول نیاز بودن فایل را به صورت اختصاصی به تیم املاک رویال ویلا سپرده تا به فروش فوری برساند؛ شما با خرید این ویلای ۹۵۰ میلیون تومانی، با گذشت یک الی دو ماه زمانی که وارد سال جدید یعنی سال ۱۴۰۲ شدید، با قیمت خیلی بالاتر از این قیمت می توانید ویلای خود را به فروش یا جابجایی برسانید؛ اگر شما به قصد سرمایه گذاری می خواهید در شمال ایران ویلا خرید و فروش کنید، پیشنهاد تیم رویال ویلا خرید این ویلای نقلی می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا فلت کلیک کنید.

لوکیشن این ویلا در یک روستای آرام و کم جمعیت به نام سالده می باشد که در جاده آمل به چمستان واقع شده است؛ شما با پرداخت مبلغ اندک در شمال کشور نه تنها از آب و هوای بی نظیر آن بهره مند می شوید، بلکه به یک بیزنس پرسود نیز وارد خواهید شد؛ شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا چمستان می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه ۱ می باشد و نیاز نیست شما برای آن هزینه اضافی انجام دهید.

شرایط فروش این ویلا علاوه بر قیمت بسیار مناسب آن، به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، بدون شک این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلا و بازدید از آن کافیست با ما تماس برقرار کنید تا کارشناسان مجرب ما اطلاعات دقیق در رابطه با شناخت منطقه و بر اساس خواسته و سلیقه این شما و توجه به بودجه تان بهترین انتخاب را برای شما ما به انجام برسانیم.

همچنین می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: سالده
  • کد ملک 23051
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره