صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

462
قیمت
830,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23053
زمین
80 متر مربع
بنا
45 متر مربع
طبقه
1
اتاق
1
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

 

سلام و عرض ادب به همه ی همراهان محترم سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید، امروز در خدمت شما سروران گرامی با معرفی یک ویلای ارزنده در آمل هستیم، با ما همراه باشید.

 لازم به ذکر می باشد، این ویلا جزو ویلاهای نقلی در شمال محسوب می شود، زیرا مساحت زمین این ویلا 80 متر مربع می باشد که، 45 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است، در این ویلای نقلی 1 اتاق با بهترین امکانات تعبیه شده است، اگر قصد خرید ویلا ارزان قیمت در شمال را دارید، پیشنهاد مشاورین رویال ویلا به شما عزیزان این است که، بازدید از این ویلا را از دست ندهید، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، نمای این ویلا از سنگ می باشد، که زیبایی این ویلا نوساز را دوچندان نموده است، نمای سنگ از مقاومت بالایی در برابر رطوبت شمال برخوردار می باشد، از این سوی خرید ویلا نماسنگ امروزه مورد توجه اکثر متقاضیان خرید ویلا در شمال قرار گرفته است، انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین این ویلا در سال ۱۴۰۱ بنا شده است و کاملا نوساز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا در شهر توریستی آمل احداث شده است، در واقع شما با خرید ویلا در روستاهای آمل، دسترسی راحتی به شهرهای آمل، نور، چمستان و... خواهید داشت، پس به دنبال محیط عالی برای خرید ویلا جنگلی هستید، خرید ویلا در آمل گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد.

لازم به ذکر می باشد، شرایط فروش این ویلا به صورت اقساطی می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستید، این ویلای فلت جنگلی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، در واقع شما برای پرداخت مبلغ می توانید، به صورت نقد و یا اقساطی و حتی معاوضه اقدام به خرید ویلا نمایید.

تیم رویال ویلا مفتخر است که پس از سال‌ ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و.. رضایت مشتریان گرامی خود را جلب کند، در واقع شما متقاضیان خرید ویلا در شمال، چنانچه قصد خرید ویلا فلت را در آمل دارید، می توانید به تیم مجرب رویال ویلا مراجعه کنید،  برای دریافت مشاوره میتوانید به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در پایین صفحه قرار دارد، اقدام کنید، و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت قرار دارد استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید. 


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23053
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره