صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا دوبلکس سنددار در آمل

فروش ویلا دوبلکس سنددار در آمل

250
قیمت
2,900,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23059
زمین
180 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس سنددار در آمل

 

سلام و عرض ادب به همه ی همراهان محترم سایت تخصصی رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید، امروز در خدمت شما سروران گرامی با معرفی یک ویلای ارزنده در آمل هستیم، با ما همراه باشید.

 

ویلایی که قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، دارای متراژ زمینی به مساحت 180 متر مربع می باشد که 140 متر مربع آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است، این ویلا ارزنده در سازه ی دوبلکس، با بهترین متریال آماده فروش می باشد، این ویلا در سال 1401 ساخته شده است، که دارای 3 اتاق خواب با بهترین امکانات می باشد، لازم به ذکر می باشد که موقعیت ملک به صورت شمالی و جنوبی می باشد، از این سوی شما به طبیعت زیبای شمال دید عالی خواهید داشت، همانطور که از تصاویر موجود می توانید، مشاهده کنید، نمای این ویلا نوساز با سیمان سفید نماسازی شده است، که توجه افراد را به خود جلب می نماید، علاوه بر آن، این ویلا جنگلی دارای تاسیسات سرمایشی و گرمایشی کامل اعم از؛ اسپلیت و پکیج و رادیاتور و... می باشد، که بعد از خرید این ویلا دوبلکس دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکاناتی نخواهید بود، و باید بدانید که آشپزخانه ی این ویلا مدرن دارای امکاناتی همچون؛ کابینت ام دی اف، گاز رومیزی، هود و.... می باشد، و فضای داخلی ویلا با سقف کناف، کف سرامیک، نور پردازی، کاغذ دیواری و... طراحی شده اند، و سایر امکانات این ویلا سند دار می توان به تراس، اتاق خواب مستر، درب ضد سرقت، کمد دیواری، انباری، لوستر، نور پردازی، حیاط اختصاصی، پارکینگ اختصاصی و... اشاره نمود.

 

 همچنین شرایط فروش این ویلا در آمل به صورت نقد و اقساطی می باشد، پس اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد،  و نیز مدارک این ویلا دوبلکس جنگلی کامل بوده و خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن آسوده می سازد، بنابراین برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه امور ملکی در شمال کشور، و خرید ویلا در شمال می توانید با مشاورین و کارشناسان مجرب رویال ویلا در ارتباط باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.




محدوده آدرس: منطقه جنگلی آمل
  • کد ملک 23059
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره