صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا شمال تریبلکس شهرکی در آمل

فروش ویلا شمال تریبلکس شهرکی در آمل

233
قیمت
3,800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23067
زمین
203 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا شمال تریبلکس شهرکی در آمل

 

 خبرهای تلخ در سال‌های اخیر؛ تورم بالای قیمتی کالاهای اساسی و غیر اساسی در کشور؛ افزایش نرخ دلار؛ سقوط بورس ایران؛ تشویق دولت به خرید خودرو از بورس کالا و همه اتفاقاتی که دست به دست هم داده تا اقتصاد ایران را به یک حالت منجمد و کم تکاپو تبدیل کند.

اما در همه این سناریو های سرمایه گذاری؛ سرمایه گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال همواره پر پتانسیل و رو به صعود بوده است؛ شما با خرید ویلا در شمال می توانید علاوه بر لذت بردن از زندگی در آب و هوای بی نظیر و مناظره شمالی یک سرمایه گذاری هوشمندانه نیز به سرانجام برسانید.

تیم رویال ویلا با سابقه چندین ساله خود در شمال و شناختی که از مناطق ساحلی همچون محمودآباد - نور - نوشهر و مناطق جنگلی همچون آمل نور - چمستان  دارد؛ این تضمین را می دهد که با مشاوره اختصاصی توسط تیم رویال ویلا بتوانید پرسودترین سرمایه گذاری را با خرید ویلا یا خرید زمین در شمال در کنار استفاده به عنوان مصرفی از زمین یا ویلا جهت سکونت یا ساخت؛ همواره در کنار شما قرار گیرد تا بهترین انتخاب را برایتان به انجام برساند فقط کافی است با تیم ما در ارتباط باشید همین حالا تماس بگیرید.

ویلای پیشرو در گروه خرید ویلا تریبلکس قرار گرفته که در یک شهرک مجلل در حومه شهر آمل منتشر شده است این ویلا دارای ۲۰۳ متر زمین و ۲۰۰ متر بنای ساخت می باشد که دو اتاق خواب مستر در این ویلا تعبیه شده است است کلی انشعابات و الزامات این ویلا متصل می باشد و شما با خرید این ویلا بدون دغدغه به سکونت و لذت بردن از زندگی در شمال بپردازد.

از دیگر امتیازات این ویلای تریبلکسِ شهرکی؛ استخردار بودن آن است شما با خرید این ویلای استخردار تمام شمال را در همان محوطه ویلای خود به وجود آورده اید.

ویلای تریبلکس استخردار در حومه شهر آمل سنددار می باشد و پایان کار این ویلا نیز اخذ شده است و شما با خیال راحت می توانید به انتقال سند آن اقدام کنید قیمت اعلامی این ویلا از سمت مالک سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می باشد که توسط تیم رویال ویلا می توانید این مبلغ را به صورت اقساط پرداخت نمایید جهت اطلاع از شرایط اقساطی ویلا همین حالا کلیک نمایید و با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

#کد_فایل_87



مشخصات کلی این ویلا بشرح زیر می باشد:
متراژ زمین 203
متراژ بنا 200
تعداد اتاق 2
کل طبقات ساختمان 2
سال ساخت 1401
موقعیت ملک : جنوبی
مشخصه ملک : دوبلکس,شهرکی,تریبلکس
نمای ساختمان : سنگ,آجر,شیشه,ترکیبی
مشاعات : استخر
تاسیسات سرمایشی و گرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور,گرمایش از کف
پوشش کف : سرامیک,سنگ
آشپزخانه : ام دی اف,مدرن,صفحه چوب,اپن,هود,گاز رومیزی
سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی
سقف و دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری,کناف
سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری,باربیکیو,لوستر,حیاط اختصاصی
نوع و تعداد پارکینگ : پارکینگ اختصاصی
وضعیت سکونت : تخلیه
وضعیت ملک : پایان کار,سند دارد
امتیازات : آب,برق,گاز

 برای خرید ویلا سندار و خرید ویلا لوکس در چمستان و کلا خرید ویلا لوکس در مازندران تیم رویال ویلا همراه شماست
مشاهده و خرید ویلا تریبلکس دیگر، کلیک نمایید.

برای مشاوره در مورد خرید ویلا سنددار در شمال کشور می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.



آدرس دفتر : کیلومتر 7 آمل به چمستان جنب روستای سائیچ محله


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23067
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره